Baby Hello Kitty

♥ Solen skiner

Tjingeling mina kära läsare & vänner !!
Solen skiner denna torsdagsmorgon och det känns så härligt. Det är ju tyvärr ingen värme dock, 
men att bara få lite solsken så här på morgonen gör en ju på riktigt gott humör 
I går hade jag en jättemyysig stund hemma hos Josey, innan jag åkte iväg och jobbade.
Josey bjöd på lunch, ungsbakad falu med mozarella och potatis. SUPERGOTT 
 
Efter maten blev det fika, med hembakad smulpaj och morotskaka. Riktigt lyxigt & gott !!
Izza, Paulina, Karro, Douglas & Nicco kom oxå hem till Josey och fikade 
 
Dogge fick ett paket av Josey, med "Bärgarn" i. Han älskar ju "Bärgarn" så han blev så GLAD 
När jag skulle åka iväg till jobbet, sa Dogge förstås "Hej Då", och sen sa han "Älskar Dig Lollom "
Sååååå sööööt, det värmde verkligen i hjärtat. Mormor´s älskade lille prins 
Mormor älskar dig med Douglas 
 
Det gick bra på jobbet på em, och när jag slutade vid 22 åkte jag hem och bäddade ner mig
i sängen och kollade lite på tv innan jag somnade.
I dag jobbar jag en till em, och sen är det nattjobb som gäller hela helgen !!
Önskar er alla en underbar dag 
Ta vara på dagen, och var rädda om er !!
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
☆ Fru Eriksson

Myyyys & vilken vacker Hjärtform :)
Jag har min Hjärtesak i bloggen idag hihi...
Ha en underbar da'/Kram ♥.....

Svar: Ja hjärtformen är så fin :)Kollade in på din Hjärtesak i din blogg, den är underbar ♥
Kramar till dig goa´lilla Frun
Mariette Larsen

2012-09-20 @ 11:20:29
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Heléna

Vad du är lycklig som har så fina barn o barnbarn <3

Svar: Ja jag är så lycklig ♥Kram
Mariette Larsen

2012-09-20 @ 14:07:48
  URL: http://hemmahoshelena.blogg.se
DIYS

söta bilder! :D och gott!

Många fredagskramar från mig! <3 :)

Svar: Tack :)Många fredagskramar tbx till dig ♥
Mariette Larsen

2012-09-21 @ 17:10:22
  URL: http://diys.blogg.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar