Baby Hello Kitty

♥ Solsken

Tjingeling raringar 
Nu har jag varit ute en sväng, och är nu tbx i baracken igen. I dag skiner solen och det är så underbart 
Tog mig en liten sväng in till centrum även idag, gick och strosade runt en stund.
 
 
 
Efter att jag hade varit i stan blev det en tripp ner till stranden, och idag var det riktigt härligt och mysigt
att sitta och titta ut över fjorden. Så vackert och så fridfullt 
 
 
 
 
 
 Glömde ju förstås mina solbrillor hemma  ...hihi !!
Efter att jag varit ner till standen blev det ett besök på "Lucky Strike" , där jag tog mig en 
kopp kaffe. Gott & mysigt !!! 
 
Ha en fortsatt fin & mysig dag allihopa !!
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
☆ Annmi

Härligt & vilka vackra foto/Kram ♥...

Svar: Tack söta du :) Kram ♥
Mariette Larsen

2012-11-17 @ 15:27:25
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar