Baby Hello Kitty

♥ On my way back home

Heeej Heeej  !!!
Nu sitter jag på bussen på väg hem till  Sverige igen. Har haft en mysig och fin vecka i Norge 
tsm med Älsklingen  I går städade jag i baracken när Älsklingen var på jobbet, jag både
dammade, dammsög och torkade golv så det blev så fint så när jag var färdig !!!
På kvällen var jag & Älsklingen och hälsade på våra vänner Björn & May.
Vi blev bjudna på massor av go´fika, och det var en jättemysig och trevlig stund med massor 
av prat och skratt. Björn & May är så goá och snälla människor 
 
May & Björn 
 
Chokladtårta...Yummi !!
 
May´s hemlagade Brownies med vit choklad & jordgubbar på ...... MUMS !!
 
Ett stort fat med massor av frukt på !!
 
Björn & May´s lille maskot ....Tusse !!!
 
Rosor som vi gav till Björn & May 
 
Min Älskling 
 
Jag har några timmars bussresa kvar på den här bussen,och när vi kommer till Oslo ska
jag byta buss.Kommer till Karlstad vid halv tio tiden i kväll. Där blir jag hämtad, så jag är nog 
hemma strax efter kl 22. Det är en hel dags resande, men det går ganska bra. Det är ju fina 
och bra bussar att åka med, och idag är det inte så fullt på bussen, och det är skönt !!!
Ha en underbar lördag allihopa !!
Ta vara på dagen och var rädda om er 
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
Anonym

Gud så mysiga bilder och vad mycket gott :)

Ni verkar ha det jätte mysigt i Norge, jag har aldrig varit där men många säger att det är fint där, fin natur osv.

kRam

Svar: Tack vännen :) Ja vi hade det jättemysigt i Norge. Jag tycker att det är jätte vackert i Norge,och naturen är fantastisk :) ♥KRAMAR
Mariette Larsen

2012-11-17 @ 12:52:12
  URL: http://fotoifokus.webblogg.se
☆ Annmi

Oooo...Såå mycket gottit & vacker Rosenbukett ♥...
/Kram

Svar: Kram tbx goá lilla Frun ♥
Mariette Larsen

2012-11-17 @ 15:28:34
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Darksess

Vad gott det ser ut :D

Svar: Ja visst gör det , och det var gott med :) ♥KRAM
Mariette Larsen

2012-11-17 @ 20:37:59
  URL: http://www.darksess.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar