Baby Hello Kitty

♥ Vårkänslorna spritter i kroppen

Halloj raringar !!
~ ~~~
I dag har det varit en underbar dag med solsken, trots att det var
lite båsigt så var det jätte skönt & härligt i solen 
Jag & Älsklingen tog en powerwalk runt Färnsjön på em.
Det tog ca 1½ timme att gå runt, och det var en riktigt uppfriskande
och härlig promenad Jag har bott här i Filipstad i 10 år, men har
aldrig tidigare gått runt Färnsjön. Så det var lite kul att jag har gjort det
nu oxå efter 10 år i den här stan !!
I går em tog jag & Älsklingen en promenad med Marina & Sally runt Aborrtjärn,
det var oxå en mycket skön & härlig promenad, med trevligt sällskap
~ ~~~
* Färnsjön *
~ ~~~
* Min Älskling *
~ ~~~
* Fick syn på några råddjur när vi promenerade runt Färnsjön *
~ ~~~
I går blev det en roadtrip till Karlstad på fm med Jerre & Fille.
Fille övningskörde både dit & hem, och det gick jättebra.
Jerre tog blodprov på sjukhuset, med värdena var lite låga så han fick inte
stanna kvar för sin Cytostatikabehandling. Han ska ta blodprov här i stan
i morgon , och om värderna är bättre läggs han in på torsdag.
~ ~~~
*Jerre gosar med Maya*
~ ~~~
När vi var på sjukhuset fick vi även träffa en läkare, som berättade
om resultatet från senaste röntgen som Jerre gjorde i förra veckan.
Röntgen visade att behandlingen hjälper och att cancern har minskat.
Det går åt rätt håll, vilket känns så skönt.
Ett underbart och lättande besked att få. Det gjorde mig så glad !!
Han ska gå igenom två cytostatikabehandlingar till iaf,
och efter det blir det en ny röntgen igen....sen får vi se vad som händer !!
~ ~~~
I morgon kommer Älsklingens syster Lisa & hennes dotter Maxine till Sverige
och hälsar på. De bor i USA, men ska vara här i 2 veckor nu.
Ska bli kul och spännande att få träffa dem Dem kommer att bo hemma
hos Älsklingens lillebror Teddy när dem är här i Sverige.
~ ~~~
Jag skulle ju ha börjat med 30- dagars utmaningen igår...
men börjar med den i morgon ist. Har även blivit utmanad av
mina två söta bloggvänner Åsa & Penny, men tar även det i morgon
Nu ska jag ha lite tisdagsmys i soffan innan det är läggdax.
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa
PUSS & KRAM
~ ~~~
Massor av kärlek till er alla
☆ Fru Eriksson

Oj,så mycket snö ni har...

Men såå härligt att det går åt rätt håll/Många kramar till er!

2012-03-14 @ 10:22:13
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Jag kör dagens blogg från och med idag - första vinnaren kommer upp redan ikväll och visas framför ca 1000 unika läsare!

Var med du också vettja!



Läs mer och anmäl dig (världens enklaste)!



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html



2012-03-14 @ 16:49:44
  URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Monika

Kul med usa-främmande :)

Visst är det härligt med vår, himla soligt här idag :)

Sköt om dig

2012-03-14 @ 17:15:14
  URL: http://monckan.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar