Baby Hello Kitty

♥ Solsken, fågelkvitter & en mysig födelsedag

Heeeej alla mina kära läsare & vänner !! 
~ ~~~
Först av allt vill jag än en gång tacka för alla fina kommentarer
och mail som jag får av er. Det betyder så mkt, och det värmer i
mitt hjärta. Tack för att ni finns !!!
Mitt liv är fortfarande som en bergochdalbana, vissa dagar är bättre
än andra. Fortfarande mkt tankar , tårar och funderingar.
Sömnlösa nätter, mardrömmar och allt bara snurrar i mitt lilla huvud.
Men förhoppningsvis kommer allt att ordna sig snart.
Allt ordnar sig till slut, på ett eller annat sätt. Så är det !!!
Jag önskar så att jag kunde göra så att min son blir frisk.
I förrgår var det en sån dag då han inte alls mådde bra, och det gör så
ont i mitt hjärta när jag ser att han mår så dåligt.
Det är så orättvist. Om jag kunde skulle jag ta all smärta och den
hemska sjukdomen ifrån honom , så att han blir frisk.
Men tyvärr funkar det ju inte så. Jag känner mig så maktlös och ibland
vet jag inte vad jag ska göra. Men jag finns alltid för honom och älskar honom
av hela mitt hjärta,  det finns inte så mkt mera jag kan göra just nu.
Men det gör så ont, så ont i mitt hjärta.
~ ~~~
Det possitiva just nu är ......SOL , SOL ...underbara,älskade SOL !!
Vi har haft några helt underbara solskensdagar nu.
Det känns så härligt !! Äntligen !!! Fågelkvitter & solsken.
Det värmer i mitt hjärta och i min själ. I LOVE IT !!!
Längtar så efter sommar & sol , och nu verkar det ju som att våren är på
intågande iaf. Så underbart härligt !!!
~ ~~~
I dag har det varit en toppenfin söndag, min födelsedag !!
Barnen & barnbarnen har varit här och gratulerat mig idag, och Josey
och Jerre bakade en god tårta till mig som vi mumsade i oss nu ikväll !!
Har fått jättefina presenter, och blommor och massor av gratulationer
på Facebook och även via sms. Är så glad och jag har haft en underbart mysig
födelsedag !! Tack till alla ni som förgyllt min dag 
På em var jag & Älsklingen till Tjingan en stund. Han fyller ju oxå år idag,
så han bjöd hem oss på smörgåstårta. Det var jättegott !!!
Jag fick en jättefin stor rosa blomma av Tjingan. Gulligt av honom !! 
~ ~~~
* Present från min underbara vän "Mystjejen"*
~ ~~~
* Present från Douglas till Mormor *
~ ~~~
* Änglar från Karro & Amadeus *
~ ~~~
* Jättefin & underbart god födelsedagstårta *
~ ~~~
Jag är så tacksam och glad att jag har min Älskling. Han finns här för mig 24/7
och han ställer upp till 100 % . Det är jag så otroligt glad för !!
Jag mår inte så bra just nu, jag är grinig och kan vara en riktig "bitch"
vissa dagar, men han finns här hos mig och försöker verkligen göra allt
för att jag ska må bättre. Det värmer, och jag älskar honom av hela mitt hjärta !!
Jag hoppas att han alltid kommer att finnas här, att våran kärlek är
så stark & äkta att vi kommer klara av allt ,vad som än händer.
Tack min Älskade för att du finns  Jag älskar dig, tills jag dör !!!
Jag är så glad &  lycklig att jag har mina älskade barn & barnbarn oxå,
det är dem som är ljusen i mitt liv. Det bästa jag har, och det bästa
som jag någonsin kommer att få. LOVE U 
~ ~~~
* Mormor´s älsklingskille *
~ ~~~
* Dogge äter glass *
~ ~~~
* Älsklingen min med Farmor´s gullunge Dexter i famnen*
~ ~~~
Detta blev ett känslosamt och jobbigt inlägg känner jag, men mitt liv
är som sagt upp & ner just nu.
Tar dagarna som de kommer, och bara hoppas och önskar av hela
mitt hjärta att allt kommer att bli bättre snart !!
Man måste försöka tänka possitvt, även om livet inte alltid är så lätt !!
~ ~~~
Vill tacka er alla mina kära läsare & vänner som stannar kvar, trots att
min blogg inte är den roligaste att läsa just nu.
Tack till min familj , som orkar med mig just nu !!!
I Love U all, and I´ll be back soon... I promise !!
Over and out for now.
Ha en fortsatt toppenfin & mysig söndag allihopa
Nu blir det lite mys framför tv´n med Älsklingen innan det är läggdax !!
Massor av kärlek till er alla
josefin fredman

jätte fin blogg :D

2012-03-04 @ 21:35:11
  URL: http://jjosefinfredman.blogg.se/
Karin

fin blogg!

2012-03-05 @ 00:09:54
  URL: http://escapology.blogg.se/
Annelie

Ljus, kraft & massor av kärlek o kramar till Er<3<3<3

2012-03-05 @ 12:01:18
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar