Baby Hello Kitty

♥ Skratta eller gråta

Tjingeling mina raraingar
~ ~~~
Jag bara undrar... VEM f** har beställt 1 dm snö ???????
Inte är det då jag iaf....Jag som trodde att våren äntligen var här
för att stanna. Synen som mötte mig i morse när jag gick upp var inte
speciellt trevlig. Det är alldeles vitt ute på marken, och det snöar fortfarande.
Ska man skratta eller gråta åt eländet ??!!
SUCK säger jag bara....har varit ute och skottat en gång redan, men om det
fortsätter att snöa som det gör nu så lär jag få gå ut och skotta flera gånger idag.
Grrrr .... detta var ingen bra start på denna tordag kan jag ju tala om.
Men nu när jag har fått klaga lite, känns det lite bättre.
Vad gör väl lite snö..... bara att gilla läget liksom !!
Det ska visst bli soligt & varmt till helgen iaf, då kanske snön försvinner
igen, för gott förhoppningsvis.
~ ~~~
Jag vet iaf en som kommer att bli överlycklig att det är snö på marken
igen. Det är lilla Myran Hon älskar att busa och leka runt i snön.
Hon springer som en galning och kör ner sin lilla nos i snön.
~ ~~~
~ ~~~
Dax för en kopp stärkande kaffe nu, så jag orkar med denna dag.
Torka mina tårar, och lysa som den stjärna som jag är !!!
Tänker inte deppa ner mig för detta nu utan ska försöka göra det bästa
även av denna härliga dag !!
Önskar er alla en underbar dag. Hoppas att den blir strålande !!
Var rädda om er och ha det så gott !!
PUSS & KRAM
~ ~~~
Massor av kärlek till er alla
☆ Fru Eriksson

Mmm lite snö har kommit här mé,men...DEt är snart borta igen ;)

/Kram fina du!

2012-03-08 @ 14:15:06
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Bambi

Hejsan! Vet inte om du sysslar med att vara med i tävlingar men tänkte ändå tipsa om min utlottning jag har! Jag lottar ut 200kr på ett valfritt smycke från www.onyxsweden.se! :) Det är bara att kika in på min blogg,gå in på kategorin tävlingar och leta upp tävlingsinlägget & följa instruktionerna!



För övrigt har du en urmysig blogg! Skulle egentligen bara göra reklam för tävlingen men fastnade i dina texter för jag blev så glad av dem! Haha. Tack för att du förgyllde en stund av min kväll!



//Bambi

2012-03-08 @ 19:53:42
  URL: http://nattstad.se/bambis
Cilla

Det var samma här i går,men nu är nästan allt borta.

Sv:Tack så mycket! =D

Kram

2012-03-09 @ 09:35:37
  URL: http://cillapillas.blogg.se/index.html
Isabelle Teckning&Foto

sv: Åh vad roligt att du hänger på :'D Jag börjar med min på måndag tänkte jag (:

2012-03-09 @ 10:01:36
  URL: http://ellebasijohansson.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar