Baby Hello Kitty

♥ Lite låg

Hej alla söta läsare & vänner 
~ ~~~
Ja, nu är det redan fredag och det har varit dåligt
med bloggandet för min del den här veckan igen.
Känner mig inte helt på topp,känner mig lite "down" , och det beror på
en del saker som händer i mitt liv just nu. Men som jag sagt tidigare så
kommer det säkert att ordna upp sig snart hoppas jag.
Lite ljusglimtar i livet har jag ju förstås, trots att mkt känns tungt just nu.
Försöker att ta vara på varje dag, och inte deppa ner mig totalt.
Det hjälper ju inte, måste försöka se det possitiva i allt som händer.
Trots att det kan kännas tungt & jobbigt just när man är mitt i det !!
~ ~~~
I tisdags hade vi underbart vårväder här, så då "vår-städade" jag
bilarna med hjälp av Jerre & Älsklingen.
Dammsög , torkade av innvändigt och sen blev de även tvättade på
utsidan. Så nu ser dem riktigt fräscha ut !!
På em kom Cissi,Fille, Dexter, Karro & Dogge förbi en stund,
och vi satt ute i solen och njöt. Det var Najs !!!
~ ~~~
I onsdags regnade det och var mulet, så det blev en lugn & mysig dag
innomhus. Cissi & Izza kom förbi en stund med Dexter & Paulina och hälsade på
Dexter var jätteglad och tyckte visst att Farmor var jätterolig när han var här ...hihi !!
Han skrattade hela tiden när jag pratade med honom. Så söt 
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
Lilla Paulina sov mest när hon var här.
Lilla prinsessan 
~ ~~~
~ ~~~
Igår var det  blåsigt och kallt ute ...Brrr !!
Roade mig med att dra ett varv med snabeldraken och plocka lite här hemma,
resten av dagen slappade jag mest och bara tog det lungt !!
I går kväll var  jag & Älsklingen hem till Mats, Marina & kidsen på
tårta & kaffe. Mats fyller ju år idag, men bjöd på fika igår
för i dag hade han lite annat för sig. Blev bjudna på en jättemumsig
marängtårta som Marina hade bakat. Yummi !!! 
~ ~~~
Härligt att det är fredag idag, solen skiner men det blåser lite kallt
även idag. Men härligt med solsken iaf !! 
Lukke kom hem igår och stannar tills på söndag. Vi har inget speciellt
planerat inför helgen. Blir en lugn och mysig helg tsm med nära & kära
Önskar er alla en underbar fredag och en toppenfin helg !!
Var rädda om er och dem ni älskar 
Ta vara på varje dag, och ha det super duper mysigt !!!
PUSS & KRAM
~ ~~~
Massor av kärlek till er alla 
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar