Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmys

Godkväll mina raringar !!!
~~~ 
I morse när jag vaknade spöregnade ute...suck, vart tog sommarvärmen vägen ??!!
Under dagen har det varit lite uppehåll iaf, och nu ikväll kom solen fram en stund .
Vid tiotiden i morse tog jag mig en promenad ner till stan. Var en sväng in på COOP och
sen blev det även en sväng till ICA och handla lite.
När jag gick från ICA gick jag förbi Cissi, och hon och Dexer följde med mig hem en stund.
Dexter var på strålande humör..... Farmor´s lille gullunge
~~~ 







~~~ 
När vi hade varit här hemma hos mig en stund gick vi hem till Cissi, och fixade
punkan på hennes cykel. Vi klarade det galant...klapp på axeln på oss !!
Izza & Paulina kom förbi Cissi, och vi tog en promenad ner till Statoil för att 
pumpa cykeln. Jag får låna Cissi´s cykel ett tag, för hon använder den inte just nu.
Snällt av henne, då kan jag cykla ner till stan ibland istället för att promenera.
Lite lättare blir det ju när jag ska handla oxå, att slippa bära på tunga påsar från affären !!
När vi hade varit på Statoil mötte vi Jerre på stan. 
Cissi & Dexter gick hemåt, och jag, Izza, Paulina & Jerre gick hem till Josey.
Josey bjöd på Kinamat som hon hade köpt....MUMS !!
Det var jättegott ...Lyxig lördagsmiddag  TACK Josey !!
~~~


Lilla söta Paulina 

~~~
När vi hade ätit tog vi ( Jag, Jerre, Izza & Paulina ) med oss Myran
och promenerade hem till mig igen.
Det var meningen att jag skulle vara hundvakt ikväll, men Jerre tog med sig Myran hem 
till sig när han gick härifrån nu ikväll. Så nu är det bara jag & Majsan här hemma.
Det blir en lugn & mysig lördagskväll i soffan, under mysfilten nu.
Kanske finns det något att kika på på dumburken, annars får det bli en film innan 
det är dax att bädda ner mig i sängen !!
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa 
PUSS & KRAM
 
Massor av kärlek till er alla 
Jeanette Ståhl

Kul att du är tillbaka och bloggar igen. Har saknat dina härliga bilder på barnbarnen. Vilket litet charmtroll!!!

Skoj att du fick låna en cykel för det underlättar i många lägen. Skulle inte kunna leva en dag utan min egen och så är de så lätta och billiga att parkera. Hihi!

På morgonen skiner solen i Skåne och jag hoppas att den gör det hos dig också så att du får en härlig söndag! Kram <3

Svar: Tack snälla söta du ღ Ja det är verkligen toppen att jag fått låna en cykel !! Önskar dig en underbar start på den nya veckan !! KRAM
Mariette Larsen

2012-06-17 @ 07:10:01
  URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
☆ Fru Eriksson

Ooooo,vilka ljuvliga foto ♥ /Pusssssssss

Svar: Tack goa´du ღ PUSS & KRAM
Mariette Larsen

2012-06-17 @ 13:09:59
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
mysan

Hej :) allt bra med dej?
La precis ut en video på min blogg, ta dej tid å kolla på den för annars missar du något! :)

Svar: Jo tack allt är bra med mig , sj då ??Ha en fin måndag !! Kram
Mariette Larsen

2012-06-17 @ 13:31:40
  URL: http://myedenvad.blogg.se
Annika

Vilken lite gladskit!1 :-) Verkligen söt. Ha en fin måndag. Kram

Svar: Hihi...ja Dexter är verkligen en glad liten kille. Farmor´s charmtroll ღ Tack detsamma, önskar dig en underbar start på denna nya veckan !! KRAM
Mariette Larsen

2012-06-18 @ 09:47:08
  URL: http://blogg.amelia.se/ankan67
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar