Baby Hello Kitty

♥ S.Ö.N.D.A.G

Tjingeling raringar !!
~~~ 
Tvättar i tvättstugan nu denna söndag, är snart färdig och sen är det bara att vänta på att det ska torka.
Ute spöregnar det, riktigt trist & tråkigt väder. Men börjar ju bli ganska van vid att det regnar nu,
för det regnar ju nästan varje dag. Denna sommaren regnar verkligen bort, inte mkt solsken & värme
alls har vi ju haft tyvärr. Men det är väl det som är "svensk sommar" !!!
I em ska jag köra Lukke till hans fosterfamilj, och sen blir det nog en lugn & skön söndags em/kväll
 hemma med massor av mys tsm med Älsklingen min 
 
~~~ 
Hoppas att ni alla får en härlig & mysig söndag.
Ta vara på dagen & var rädda om er !!!
PUSS & KRAM hela daaaan´
 Massor av kärlek till er alla 
 
josefin

hej sötis! jätte fin blogg, kika in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund? kramisar

Svar: Tack så mkt !! :) Kramiz
Mariette Larsen

2012-07-15 @ 20:38:50
  URL: http://jjosefinfredman.blogg.se
Sasha

Duktig du är som tvättar, det skulle jag verkligen behöva göra, men har varken tid eller lust till det, men ja, nu är nästa nalla sockor slut så imorgon måste jag nog tvätta lite iaf :)

Svar: Ja det behövs ju göras ibland ;) KRAM
Mariette Larsen

2012-07-16 @ 13:38:22
  URL: http://sashas.se
Anonym

Ja man får ta till vara på soltimmarna, här regnar det varje dag med lite sol emellan :)

Det blir otroligt mycket gjort inombords däremot :P

kram

Svar: Ja det är sant !! :) KRAM
Mariette Larsen

2012-07-17 @ 15:38:38
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar