Baby Hello Kitty

♥ Solsken,Regn, Åska & Solsken igen

Halloj Raringar !!
~~~ 
I morse när jag gick upp strax efter kl 6 så var det strålande solsken ute, så det blev 
morgonkaffe på ballkongen. Satt ute och njöt i solen i nästan 2 timmar. UNDERBART 
Sen helt plötsligt kom det massor av moln, och himmlen blev svart. Sen började det spöregna
och åska. Hmm ... blir inte klok på detta väder !! Nu skiner solen igen 
~~~
 I dag när jag hämtade posten i min brevlåda, låg det ett stort vadderat kuvert i brevlådan.
Självklart var det från min kära vän Taru. Fick som alltid massor av fina presenter och ett 
långt härligt brev  Dessa underbara saker fick jag , och jag blev förstås JÄTTEGLAD !!
 
* Jättecoola disktrasor *
 
* Doftpåsar*
 
* Tändsticksask i plåt *
 
* Badsalt*
 
* En underbar liten ängel *
~~~ 
I går på fm "lånade" jag med mig Douglas ut en stund. Vi gick till lekparken, och även 
Cissi & Dexter kom dit. En mysig stund i lekparken blev det  
 
 
 
 
 
~~~ 
Önskar er alla en fortsatt fin & mysig tisdags em/ kväll !!
Var rädda om er och ha det BÄST 
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
Rebecca

Gud vilka fina saker! :)

Svar: Ja visst är det :) ♥KRAM
Mariette Larsen

2012-07-17 @ 17:06:48
  URL: http://miimo.spotlife.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar