Baby Hello Kitty

♥ På rosa moln

Godmorgon mina kära läsare & vänner !!
~~~ 
Ja nu blev det några dagars bloggpaus igen. Är så glad och lycklig att min 
Älskling är hemma igen, och vi har tillbringat dagarna med att mysa och bara 
vara med varandra. Känns så underbart, och just nu känns det som att jag svävar runt på 
rosa moln. Innan han åkte iväg och jobbade hade vi det lite tufft, p.g.a olika omständigheter.
Vi behövde ett litet break ifrån varandra, och nu efter 5 veckor när vi ses igen så känns det så härligt.
Vi älskar varandra så mycket, och jag hoppas att våran kärlek kommer att vara för alltid !! 
~~~ 
I söndags kom Lukke hem, och det var jättekul. Han stannade till i måndags då 
han åkte tbx till Solbacken på em. Lukke kommer hem nu på fredag igen, och på 
söndag ska han flytta till sin fosterfamilj. Han ser fram emot det och är jätteglad, och 
det känns så skönt. När Lukke är glad, så är hans mamma glad !! 
~~~ 
~~~ 
 Hoppas att ni alla får en underbar onsdag !!
Ta vara på dagen och var rädda om er 
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
☆ Fru Eriksson

Ooooo,så underbart ♥....
/Kram vännen!

Svar: Jaaaaa det är UNDERBART ♥Kraaaaaaam
Mariette Larsen

2012-07-11 @ 09:30:29
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Anonym

Hejsvejs Mimsan..Har du landat eller ?? Härligt när allt ordnar till sig eller hur..Inte illa att var på ett rosa moln..Allt gott till dig hjärtat,

Kram Lisa

Svar: Tack min underbara vän ♥ Ja jag börjar landa nu ....hihi !!! Det är en underbar känsla när det börjar ordna till sig i livet :) Allt gott till dig med vännen min. KRAMAR ♥
Mariette Larsen

2012-07-11 @ 21:13:08
Mizca

Vad skönt att det löst sig genom ert lilla break där. Ibland måste man!

Svar: Ja ibland behövs ett break för att kunna gå vidare !! :)
Mariette Larsen

2012-07-12 @ 10:56:04
  URL: http://www.mizca.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar