Baby Hello Kitty

♥ Mys fredag

Tjingeling sötnosar !!
~~~ 
Hoppas att ni alla haft en fantastisk & skön dag , det har jag haft !!
Solen har inte visat sig idag, men det var iaf varmt och skönt ute.
Karro, Dogge, Cissi & Dexter kom hit på fm och jag hade bakat en kaka... så det blev lite go´fika.
Mysigt och gott  !!!
~~~ 
 ~~~ 
 Dexter hade en jättefin t-shirt på sig idag ...Farmor´s Älskling  
När dem gick hem roade jag mig med lite städning här hemma, både ett varv med snabeldraken och 
en liten svängom med moppen. Så nu är det skinande rent här hemma ...hihi !!
Nja, nästan iaf. Maja tappar ju så mkt hår, så det tar inte så lång tid innan det är fullt med 
katthår överallt igen. Nåja, inte mkt att göra åt bara att gilla läget och ta och städa i morgon igen !!
Här är en bild på min lille hårboll 

~~~ 
 
På em kom Josey & Myran förbi en stund. Det blev en mysig fikastund och sen gick vi ut
och mötte Cissi & hundarna och gick ner till parkhallen och släppte hundarna så att dem fick springa
och leka av sig lite !!!
Efter det gick vi hem till Cissi & Fille. Jerre var oxå där !! Cissi gjorde iordning lite mat
och bjöd oss alla på. Hamburgare & pommes...Mumsigt !!!
Efter maten åkte Jerre, Josey & Fille till jobbet ( dem jobbar ju natt alla tre nu ) och jag,
Cissi & Dexter tog en liten kvällspromenad till Ica, för att Cissi skulle köpa godis !!
~~~ 
Nu tänkte jag bädda ner mig i soffan och kolla lite på tv och ha lite fredagsmys här i min ensamhet.
Dippen är blandad, chipsen har jag lagt upp i en skål, mysdressen är på och massor av ljus ......
så nu taggar jag FREDAGSMYYYYS  !!!!!!!
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa 
Var rädda om er och ha det BÄST !!
PUSS & KRAM
  Massor av kärlek till er alla 
 
 
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar