Baby Hello Kitty

♥ En mysig Onsdag

Godkväll mina kära läsare & vänner !!
~~~ 
I morse städade jag lite här hemma, sen blev blev det en fika nere på stan med Izza, Paulina & Älsklingen
 på Caféhuset. Det var strålande solsken när vi satt nere på stan och fikade och det var jättemysigt & härligt 
Efter att vi fikat färdigt följde Izza & Paulina med hem till oss en stund.
På em skjutsade jag & Älsklingen ner Fille, Cissi & Dexter till ICA för dem skulle handla,
efter att vi skjutsat hem dem igen blev det ännu en sväng ner till stan för mig & Älsklingen.
Älsklingen var till frisören och klippte sig och efter det åt vi middag på Kina. Det var sååååå gott  
Jag åt förstås alldeles för mkt, och jag känner mig fortfarande proppmätt !!
Meeeen som sagt ....... JÄTTEGOTT var det
Snart dax att krypa till sängs, känner mig lite trött på ögat ( och mätt i magen )
 GODNATT raringar 
SUSSA GOTT och DRÖM SÖTT !!!
 Massor av kärlek till er alla 
 
Johanna Kleppe

Härlig blogg!

Om du är intresserad så har jag varit och fotat på Warner Bros Studios i London där de spelade in Harry Potter! Kika in på min blogg i så fall :)

Svar: Tack så mycket !! :) ♥Häftigt att du har varit och fotat på Warner Bros Studios i London, ska självklart ta och kika in på din blogg. Ha en fin dag !! KRAM
Mariette Larsen

2012-07-19 @ 00:42:00
  URL: http://methodacting.blogg.se
Monika

Så här mycke svamp brukar jag aldrig hitta, så nu vill jag ut igen :)
Underbart o gå o leta svamp!
Ha en fin dag
Kram

Svar: Ja jag förstår att du vill ut i skogen igen :)Ha en fin dag du med !!
KRAM ♥
Mariette Larsen

2012-07-19 @ 09:48:29
  URL: http://monckan.blogg.se
☆ Fru Eriksson

Härligt& jag håller mé Kinamat är sååå gottit/Kram vännen ♥♥

Svar: Ja Kinamat är verkligen jättegott :) ♥ Kramizar till dig vännen min !!
Mariette Larsen

2012-07-19 @ 16:23:16
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
maria

Hos dig är det full rulle som vanligt :)
Hoppas du har en skön sommar och njuter ?

Kramar fina du <3

Svar: Ja här är det full rulle som vanligt :) Jo tack jag har en skön sommar, trots det trista vädret. Njuter av solens strålar så fort de tittar fram ♥ Hoppas att allt är bra med dig och familjen och att ni får en fortsatt härlig sommar !! Kramar till dig ♥
Mariette Larsen

2012-07-19 @ 22:54:45
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Linda

Hej!
Måste bara fråga om det är du eller ngn annan som gjort din bloggdessign?
Otroligt fin och söker efter ngn som man kan beställa design av för rimligt pris.

Maila gärna mig

mvh

Svar: Tack så mycket !! Mailar dig :) Kram
Mariette Larsen

2012-07-20 @ 18:00:00
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar