Baby Hello Kitty

Halloj alla mina raringar !!
Första inlägget på detta nya år , jag vet att det har varit dåligt med
bloggandet för min del, men det blir så när Älsklingen är hemma.
Jag lever i ett lyckorus just nu , och umgås med min Älskling så mkt jag kan.
Jag är så lycklig & glad och jag njuter av varje dag :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
På Nyårsafton var jag och Älsklingen upp till Teddy och åt mat :D
Till förrätt bjöds det på Toast Skagen.
Efter det fick vi potatisgratäng och ostfylld kyckling file´
och till efterrätt fick vi tårta & kaffe.
Jimmy, Pappsi & Harriet var oxå hos Teddy. Det var en mkt trevlig
och mysig kväll och fantastisk god mat .
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

♥ Älsklingen & Harriett, Älsklingen & Jimmy , och Älsklingen & Teddy ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Det var underbart gott, och jag var verkligen proppmätt när Teddy
skjutsade oss hem vid nio tiden.
Pappsi var så söt när vi skålade vid bordet, han gratulerade mig & Älsklingen
till förlovningen,sen välkommnade han mig in i familjen...sååå söt !!
Det värmde i hjärtat och jag fick förstås en liten tår i ögonvrån :love:
Resten av nyårsaftonen myste jag, Älsklingen & Lukke tsm framför tv´n,
vi var även ute och sköt lite raketer med Lukke och vid tolvslaget skålade vi
förstås i champange :)
Det var en mkt mysig och fin nyårsafton !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nyårsdagen var lugn och fin. Karro, Dogge & Amadeus kom hit en stund
på dagen, även Josey, Izza & Micke kom hit :)
På kvällen var jag, Älsklingen, Mats & Marina på bio här nere i byn.
Vi var och kollade på "The girl with the Dragon Tattoo ".
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Den var ok , men tycker bättre om den svenska versionen.
I går åkte Lukke tbx till Solbacken på em , dem kom och hämtade honom
vid tre tiden. När Lukke hade åkt , var jag och Älsklingen till ICA en sväng.
Vi var även hem till Izza & Micke och tittade på deras nya lgh, dem har ju
flyttat in till stan nu igen :)
På kvällen blev det MYSSSSSSSS med min Älskling.
Vi kollade på tv, han gjorde varma mackor och vi tog några öl :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I morse kom Josey med lilla Myran vid halv 6 tiden. Myran har varit här
och busat hela dagen. Hon har även fått ligga med mig och Älsklingen
i våran säng en stund , och myst med oss !!!
I dag när jag hämtade posten så låg det ett paket i brevlådan.
Självklart blev jag jätteglad och nyfiken på vem det kunde vara ifrån.
Vände på paketet och där stod det avsändare, det var från min underbara
bloggvän Mystjejen :love:
Gick in och öppnade paketet, och blev både tårögd och förstås jätte
jätte GLAD. I paketet låg det en fin inslagen present.
När jag öppnade den såg jag först en liten tag där det stod
" Grattis till eran förlovning"
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I detta fina paket låg det en underbar skylt. Jag bara  ÄLSKAR den,
Älskar texten på den, ÄLSKAR skylten , och den ska vi ha vid våran säng.
Älsklingen blev oxå jätte glad , och både han & jag tackar dig min underbara
vän , från våra hjärtan för den jättefina förlovningspresenten. TUSEN,TUSEN TACK !!
Du är för go´. Du har ett hjärta av guld du, min vän !! :love:
Jag är så tacksam och glad att du är min vän !!
Tack för att du finns Annelie !!
♥Love U ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag på em kom Karro & Dogge förbi en stund.
Mormor´s Älsklingskille :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Blir alltid så glad innombords när Dogge kommer hit på besök.
En underbar och busig liten kille, och jag fick både pussar & kramar
av honom idag !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu blir det mys resten av kvällen med Älsklingen min :love:
Ha en fortsatt underbar och mysig kväll alla mina kära läsare & vänner
Tack för att ni finns !!!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Underbart att leva i lyckorus!!! Det är du verkligen värd!



Massor med kramar till er!

2012-01-04 @ 11:04:40
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
☆ Fru Eriksson

Oooo,va underbart ♥...

Waoo,så gulligt av Mystjejjen :)

/Kram från mig!

2012-01-04 @ 11:36:37
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar