Baby Hello Kitty

♥ Awards

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Har fått denna underbara award av min fina & goa´ bloggvän Penny
och awarden är till för att öka antalet besökare till ens blogg genom att
man "lyfts fram" av en annan blogg.
Jag lyfter mer än gärna fram alla mina favoritbloggar :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Har även fått denna jättefina award av min kära vän Lisa !!
Tusen , tusen tack båda två. Blev jätteglad & tårögd !!
Ni är för goa´ ni :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
"Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast
till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter
(hmm för mig spelar det ingen roll tycker jag... Jag tycker att ALLAska få vara med oavsett följare :).
När man får utmärkelsen ska man göra följande:

Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!
Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till,
och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare..."
Här är tio fantastiska bloggar som jag ger dessa awards vidare till :
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~



☆ Fru Eriksson

Taaaaaaaaack sååå ♥-ligt,vännen...

Har nyligen bloggat om denna sötis Award/Kraaaaaaaaaam

2012-01-11 @ 10:20:38
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
monika

Tack goá Mimmi för awarden <3

kram monika

2012-01-17 @ 08:27:39
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar