Baby Hello Kitty

♥ Solsken & Värme

Halloj mina rara läsare & vänner !!
~~~ 
Det blev ännu en gång ett uppehåll med bloggandet här.... sorry !!
Men jag känner mig så trött, så trött och jag vet inte riktigt varför. Livet känns lite tufft just nu !!
Men det vänder väl förhoppningsvis snart, hoppas jag.
Det är redan torsdag, och ute skiner solen från en klarblå himmel....LOVELY 
Det ser ut som att det kommer att bli en lika fin & härlig dag som igår.
Det gör mig glad och det känns underbart att äntligen få lite sol & värme 
 
I dag fyller min äldste son 26 år, HIPP HIPP HURRA för Jerre idag !!!
Ett stort GRATTIS till dig min son 
Han har lagt ut en bild på Fejjan, på en tårta som han har gjort...visst är den cool ??!!
 
~~~ 
I går blev det en heldag ute i solskenet. Jag passade Felica & Nova hela dagen 
Egentligen skulle jag bara passa Felicia, eftersom Bella skulle iväg på Möhippa för en kompis
till henne, men Nova ville leka med Felicia så då fick jag passa båda brudarna.
Men det var inga problem, dem är ju så snälla båda två, och leker ju bra tsm. Så det var inga problem !! 
Först på fm promenerade vi ner till stan med Karro, Douglas, Nicco, Cissi & Dexter.
Mötte Izza & Paulina på stan, och sen blev det glass till barnen i glassbaren 
 
 Nova & Felicia 
 
 DOUGLAS- Tyvärr blev bilden suddig, men jag gillar denna bilden så mycket iaf 
 
 DEXTER 
 
 NICCO sover i vagnen 
 
 PAULINA var jätteglad  
 
När barnen hade ätit glass, promenerade vi upp till lekparken.
Det var så härligt och varmt att sitta i solen och steka.  Love it 
Lite fika i blev det oxå i lekparken !!
 
 Söta tjejerna tar en liten fikapaus 
 
 Felicia & Nova 
 
När vi hade varit i lekparken ville tjejerna gå ner och bada, så vi tog en promenad ner till
Sommaro. Cissi, Dexter, Izza & Paulina hängde oxå med !!!
 
 Brudarna & Kelly 
 
~~~ 
 
Efter att tjejerna hade badat en stund promenerade vi hemåt igen. Jag, Felicia & Nova gick hem till
Bella & Felicias lgh och fixade iordning lite mat. Det blev tacos 
Även Cissi & Dexter följde med dit och åt tsm med oss. 
Efter maten blev det glass, och sen gick tjejerna ut på gården och lekte en stund till.
Mia kom och hämtade Nova strax innan kl 7, och när Cissi & Dexter gick hem satt jag & Felicia
och myste i soffan framför tv´n en stund innan Felicia gjorde sig i ordning och gick och lade sig
för natten. Bella kom hem vid halv fyra i morse, och då gick jag hem till mig.
När jag kom hem kröp jag ner i sängen och sov i några timmar.
~~~ 
Ha en underbar dag allihopa, hoppas att solen skiner även hos er idag.
Jag ska sätta mig på min ballkong nu en stund och steka lite i det härliga solskenet 
Ta vara på dagen och var rädda om er !!
PUSS & KRAM hela daaaan´
 Massor av kärlek till er alla 
 
Emma | Fotograf i Sundsvall

Hej! Vilken fin blogg du har! Wow! :)
allt bra med dig idag?

En liten snabb fråga, inte har du lust att svara på min fråga jag har ställt i min blogg? :)


Kram,
Emma / http://emmaeriica.webblogg.se

Svar: Tack så mycket !!Kram
Mariette Larsen

2012-08-17 @ 22:35:44
  URL: http://emmaeriica.webblogg.se
Madame Hoffa

Vilka underbara bilder, älskar den på Douglas! Och fin tårta :)
Hoppas livet vänder och du mår lika strålande som solen snart :)
Stora varma kramar <3

Svar: Tack så mycket vännen ♥Kramar
Mariette Larsen

2012-08-18 @ 12:52:07
  URL: http://madamehoffa.se
Eva i Aten

Så underbara bilder på många söta barn, så bra du har det! Grattis till sonen oxå!
Vilken fin tårta han gjort!
Kram

Svar: Tack :) ♥Kramar till dig !!
Mariette Larsen

2012-08-21 @ 22:00:11
  URL: http://evaiaten.blogspot.com
☆ Fru Eriksson

Grattis till din son :)
Åh,så ljuvliga bilder du visar/Kram

Svar: Kraaaamar till dig vännen ♥
Mariette Larsen

2012-08-23 @ 16:22:06
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
ANGELICA.BLOGG.SE

Önskar dig en trevlig fredag!

Och skulle bli glad om du ville kika in bland det jag säljer just nu, vill bara få bort allting (säljes väldigt billigt och bjuder på frakten): http://angelica.blogg.se/category/saljes.html

Svar: Tack !! Kram
Mariette Larsen

2012-08-24 @ 11:34:56
  URL: http://angelica.blogg.se
Monika

Sv; Tack! :))

Underbara bilder
Ha en fin dag o sköt om dig
Kram

Svar: Tack ♥Kram
Mariette Larsen

2012-08-27 @ 07:49:33
  URL: http://monckan.blogg.se
Monika

Lika härliga bilder på de underbara barnen <3
Hoppas födelsedagen blev lyckad och att du haft en fin helg
kram monika

Svar: Tack vännen ♥KRAM
Mariette Larsen

2012-08-27 @ 09:06:36
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar