Baby Hello Kitty

♥ En speciell dag

~~~ 
Det är en lite speciell dag för lilla mig idag 
I dag för precis 2 år sedan träffades jag mannen som finns i mitt liv nu.
Vi hade ju träffats innan, men just denna dag var det något som "klickade" emellan oss. 
Sedan dess har vi både blivit sambos och förlovat oss, och jag är så lycklig och glad att han
finns i mitt liv  Jag hoppas att vi kommer att få många fler fina år tillsammans !!
 
 
TACK för att du finns min Älskling 
JAG ÄLSKAR DIG !!
 
 
~~~ 
Allt jag vill är att bli älskad för den underbara person som jag är .......
I bland sur, gnällig, grinig, tjatig, trött, arg, ledsen + lite till ,
Men det är något du får ta om det är mig du vill ha !!!
~~~ 
☆ Fru Eriksson

♥-ligt Grattis till Er!!!

Svar: Tack så ♥-ligt vännen min :)KRAM
Mariette Larsen

2012-08-10 @ 10:55:08
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
monika

Grattis till er och må ni få många långa lyckliga år tillsammans
kram monika

Svar: TACK vännen :) ♥Kramar till dig !!!
Mariette Larsen

2012-08-11 @ 15:03:21
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar