Baby Hello Kitty

♥ Tävling~Vinn en kärleksfotografering

Nu har Rebecca en underbar tävling inne på sin härliga blogg
och självklart är jag med och tävlar om att vinna en "Kärleksfotografering"
~ ~~~
Lånade bilden av Rebecca
~ ~~~
Tävlingen avslutas den 7 maj kl 18:00
Håller tummar & tår för att jag har turen att vinna, skulle så gärna vilja vinna
denna Kärleksfotografering. Rebecca är en fantastisk duktig fotograf, och det
skulle vara så kul att få bli fotograferad av henne. Vill såklart bli fotograferad
tsm med min stora kärlek, mannen i mitt liv. Som jag älskar av hela mitt hjärta !!
Becca

svar: vad kul att du är med och tävlar :)

2012-04-11 @ 15:03:03
  URL: http://fotobex.blogg.se/
dianasdrommar

Kul tävling:)

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar