Baby Hello Kitty

♥ Solig lördagsmorgon

Halloj raringar !!
Sorry för den dåliga uppdateringen här på bloggen.
Det har varit väldigt dåligt med bloggandet för min del denna vecka som har gått.
Men har varken haft tid eller ork att blogga ngt. Jag har känt mig lite "down"
i veckan och har haft en sprängande huvudvärk i ett par dagar.
Mycket tankar och funderingar som snurrar runt i mitt lilla huvud.
Lördag morgon nu och jag känner mig fortfarande inte helt på topp, men tänkte iaf
göra ett litet inlägg nu på morgonen, när jag ändå sitter här framför datorn och dricker
mitt morgonkaffe !! Solen tittar fram denna lördagsmorgon, den har vi inte sett mkt av i veckan
då det mest har varit grått, blåsigt och regnat. Men idag tittar den fram som sagt.HÄRLIGT !!
Har målat lite mera nu under veckan, så här blev det :
( Klickbara bilder )
~ ~~~
~ ~~~
Har bara några småsaker till som jag tänkte måla om, sen lägger jag undan penseln & färgen
för denna gång, innan jag hittar ngt mera som jag får för mig att måla om...hihi !!
Har packat en hel del nu under veckan oxå,och rensat ut massor som jag inte ska ha.
Det som inte barnen vill ha eller har användning för, ska kastas.
Det kommer nog att bli ett par vänder till soptippen.
Barnbarnen har jag oxå träffat i veckan, mina små änglar 
I går installerade jag "Instagram" på min mobil, och tog kort på Douglas, Dexter & Paulina.
Mormor/ Farmor´s älsklingar !!
~ ~~~
DOUGLAS
~ ~~~
DEXTER
~ ~~~
PAULINA
~ ~~~
Även om livet är tungt & jobbigt just nu, så är det alltid ett ljus i mörkret att få träffa
barnbarnen. Dem är underbara alla tre, och ger så mycket lycka & glädje
I dag ska jag, MCKrillen & Josey hjälpa Jerre att måla & tapetsera hemma hos honom.
Jag & Josey ska måla och Jerre & McKrillen tar hand om tapetseringen !!
~ ~~~
Önskar er alla kära läsare & vänner en underbar dag.
TACK för att ni tittar in här, och lämnar så fina & goa´kommentarer 
Var rädda om er & Ta vara på dagen !!
PUSS & KRAM
~ ~~~
Massor av kärlek till er alla 
☆ Fru Eriksson

Vilka ljuvliga bilder i svartvitt på godingar/Puss

2012-04-28 @ 09:56:00
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Karin Nilsson

Hoppas du mår bra även om ni har haft det jobbigt nu en tid!önskar dej o er alla allt gott!!kul om du hörde av dej..jätte fina barnbarn du har..MVH Karin din gammle "släkting"hihi

2012-04-28 @ 13:21:12
Hippieflickan

Hej vilken fin blogg :)

2012-04-28 @ 19:13:20
  URL: http://hippieflickan.bloggplatsen.se/
Hanna Sundin

Hejsan!

Tänkte bara säga att jag har en pågående tävling på min blogg just nu. Var jättegärna med! :)

Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

Allt bra? :)

2012-04-28 @ 22:31:57
  URL: http://hannaasundin.blogg.se/
emma

sv. tack!!! :D och tack detsamma :D

2012-04-28 @ 23:55:20
  URL: http://emzaans.blogg.se/
dianasdrommar

Ibland är det mycket tankar som snurrar i huvudet kram Diana

2012-04-30 @ 08:30:01
  URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar