Baby Hello Kitty

♥ Varning, Låååångt inlägg !!!

Halloj raringar 
Måndagsmorgon och början på en ny vecka igen !!
Solen skiner idag, och fåglarna kvittrar..... Härligt 
Förlåt för den dåliga uppdateringen på bloggen, men känner mig så trött
och har mkt runt omkring mig just nu , mycket att tänka på.
Jobbigt med alla dessa sömnlösa nätter,alla tankar, & alla tårar.
Jag vill kunna sova, vakna upp pigg & alert och inte känna mig så värdelös hela tiden.
Men det ordnar sig snart, det måste det göra !
~ ~~~
I går Söndag åkte jag till Karlstad och hämtade Jerre på sjukhuset på em.
Nu är han färdig med sin cytostatikabehandling, och dem tog även bort den PICC-line
som han haft i armen några månader. I Maj ska han på röngen, och även ett läkarbesök.
Så det är bara att hoppas och hålla alla tummar & tår att det blir bra besked han får då.
~ ~~~
I lördags hade jag en helt fantastisk dag tsm med min lille
Älsklingskille DOUGLAS, mitt underbara barnbarn 
Har som sagt varit lite down ett tag nu igen, men det kändes så härligt att få passa Dogge.
Det är en sån underbar liten kille,ett litet charmtroll och han gör mig så glad & lycklig innombords 
Han var så snäll & go´ när jag passade honom.
Gick hem till Karro strax efter kl 6 på lördagsmorgonen, och vid halv sju åkte
Karro & Amandus iväg mot Ullared med Amandus föräldrar.
Strax efter kl 7 vaknade Mormor´s lille kille. Jag satt i vardagsrummet
när han kom upp. Han tittade på mig , och när han såg vem det var så
fick jag ett leende och sen sa han : Heej !! Lille sötnöten !!
Han kom och satte sig i mitt knä en stund och vi tittade lite på tv.
Sen blev det lek & bus med traktorn :)
~ ~~~
~ ~~~
Efter det fixade jag lite frukost, sen blev det påklädning och sen gick vi ut till
lekparken en stund.
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
När vi varit i lekparken så gick vi hem till huset. Älsklingen busade & lekte en stund
med Dogge, och dem satt även vid datorn och kollade på traktorer, vilket Dogge älskar.
Han säger "Trakton" hela tiden, och skrattade och var jätteglad när han & Älskingen
satt vid datorn och kollade på lite olika filmer med traktorer på YouTube.
Dem kollade även lite på Bilar, Barbapappa & Pippi Långstrump.
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
Efter lunch gick jag ut med Dogge i det underbara solskenet på en
promenad, och han somnade så gott i vagnen.
~ ~~~
~ ~~~
Izza. Micke & lilla Paulina följde med på en promenad i det fina vädret, och sen stannade
vi till nere på stan. Tog en fika på Caféhuset. Då vaknade Dogge så det blev lite lek
i lekhörnan oxå, innan vi gick till Torgis och köpte en glass till Dogge, som han satt
nere vid föntänen och mumsade i sig !!
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
Efter det gick vi åter igen hem till huset en stund. Mer bus & lek , lite dans,
filmmys med jordnötsringar, åter en stund framför datorn med Älsklingen min.
När Josey kom hem från sin träningsmatch som hon spelade i lördags beställde vi
hemkörning av pizza, och det gillade Dogge.
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
Vid 6 tiden gick jag & Älsklingen hem med Dogge. Busade & lekte med hans traktor,
läste böcker, kollade på film och Dogge fick även sin kvälls välling.
Strax efter kl 20 kom Karro & Amandus hem. Dem hade haft en trevlig dag i Ullared,
och Dogge var glad att dem kom hem, men det dög bra med Mormor hela dagen iaf.
Han sa bara "mamma" (undrade vart hon var) 2 gånger under hela dagen.
Tack Karro för att jag fick ha hand om Douglas , det var jättekul och han var så snäll & go´.
Vill även än en gång säga GRATTIS på födelsedagen till världens bästa Karro, som fyllde
19 år ilördags. Love U 
Familjen blev bjudna på tårta hemma hos Karro i fredags em.
Tack för den goda & mumsiga tårtan vi blev bjudna på.Den var jättefin & smakade jättegott
Yummi säger jag bara... Det gjorde du bra Amandus !!
~ ~~~
~ ~~~
Efter att familjen varit och grattat Karro ( och även Douglas som hade namnsdag)
så körde Micke & Izza ~ Fille, Cissi & lille Dexter till Borås.
Farmor´s goa´söte lille Dexter !!!
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
Så Mormor passade lilla prinsessan i några timmar.
Det gick jättebra, hon var så snäll så.
Lilla söta Paulina !!
~ ~~~
~ ~~~
~ ~~~
Izza & Miicke kom och hämtade henne strax efter kl 23
Ja ni som läser min blogg , och ni som känner mig vet att jag älskar mina barn & alla
mina barnbarn av hela  mitt hjärta. Dem är ljusen i mitt liv. Även om jag inte mår
toppenbra just nu , och livet är tungt & jobbigt så känner jag mig alltid glad & lycklig
när jag får träffa dem. De är mitt ljus, min lycka, mitt allt här i livet. Det är dem som får mig
att kämpa vidare, det är dem som gör livet värt att leva. Jag älskar er ALLIHOPA.......
barn, barnbarn , min sambo, svärdotter & svärsöner. Min familj är mitt ALLT 
~ ~~~
Önskar er alla läsare & vänner en toppenfin & skön måndag och en bra start på den nya veckan.
Var rädda om er, Ta vara på dagen & Ha det BÄST !!!
Förlåt för detta långa och känslomässiga inlägg,men kände att jag behövde få skriva av mig lite.
PUSSAR & KRAMAR
~ ~~~
Massor av kärlek till er alla 
☆ Fru Eriksson

Långt läsvärt inlägg med ljuvliga foto/Puss



Håller tummarna för Er iallt här........

2012-04-16 @ 11:43:29
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
penny

Vad det nu än är som tynger dina dagar och får dig att sova dåligt hoppas jag verkligen det löser sig snart. Att du hittar lösningar och du blir av med dina bekymmer!



Men du har många människor runt omkring dig hör jag som älskar dig och förgyller dina dagar också. Fokusera på den kärleken och det positiva så kommer det andra lösa sig automatiskt.



kramiz

2012-04-16 @ 12:03:12
  URL: http://pennys.blogg.se/
Becca

svar: Tack så mycket :)

2012-04-16 @ 18:42:20
  URL: http://fotobex.blogg.se/
Anette

Man måste få skriva av sig om det känns rätt !!! De som inte vill läsa det kan ju bara med ett litet klick byta sida lr hur ??? Tyckte det var fin läsning o vilka bilder sen . De visar mkt kärlek i dem !!!



Sköt om dig

kram

2012-04-16 @ 20:23:48
  URL: http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se
emma

söta bilder :D

sv. ja det är det verkligen :D

2012-04-16 @ 20:31:21
  URL: http://emzaans.blogg.se/
emma

sv. och tack så mycket :D

2012-04-16 @ 20:32:45
  URL: http://emzaans.blogg.se/
Annika

Vilka sötingar!! :) Ha en fin dag. Kram

2012-04-17 @ 07:59:27
  URL: http://blogg.amelia.se/ankan67
Sojkas Framtid

Men gud vilka fina bilder! :)



Tack! :) Ja det är skönt att det inte var någon allergi. :)



Kram

2012-04-17 @ 13:44:56
  URL: http://www.sojkasframtid.se
emma

sv. ja jag tror jag med tycker det :D ^^

2012-04-17 @ 20:55:05
  URL: http://emzaans.blogg.se/
♥ EVA ♥

Hej på dig !

Kul att du lämnat en rad hos mig så jag också kan hitta till dig !

Jag använder också min blogg till att skriva av mig och då man är sjuk - har spridd bröstcancer - så lättar mycket av bara det !



Och att ladda goenergi från barnbarnen är ju det bästa som finns !!!



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-04-18 @ 09:27:57
  URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Hanna Håkansson [ Foto ]

söta barn :)

2012-04-18 @ 13:34:36
  URL: http://hkansson.blogg.se/
Monika

Du skriver så fint :)'

Underbara bilder

Sköt om dig

Kram

2012-04-18 @ 17:42:01
  URL: http://monckan.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar