Baby Hello Kitty

♥ Måndag igen !!

Halloj alla mina kära läsare & vänner !!!!
Hoppas att allt är bra med er allihopa, och jag hoppas att ni har haft en trevlig
och mysig helg. Måndag idag, och början på ännu en ny vecka !!
Jag hoppas att denna vecka blir bra & att vissa saker kommer att ordna
upp sig denna vecka. Så att allt återgår till det normala igen :)
Idag passar jag Douglas för hans dagis
är stängt idag p.g.a planeringsdag. Så idag får jag rå om mitt lille
barnbarn hela dagen tills Karro slutar skolan :love:
Tyvärr är det lite trist väder ute, det regnar och är molnigt.
Men jag hoppas att det klarnar upp lite senare under dagen, så att
jag & Douglas kan gå ut en stund.
Tänkte att Dogge ska få sova middag innan vi går ut iaf.
Nu på morgonen har vi busat & lekt i Dogge´s rum , och nu sitter han
och äter banan.... då passar mormor på att sitta vid datorn en stund, hihihi :D
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Önskar er alla en toppenfin måndag !!
Ta vara på dagen och hoppas att den blir strålande :)
Var rädda om er och ha det BÄST mina vänner :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Maria

Hejsan :)

Hittade hit via Kandy.se ..

vilken lite gobit han är ditt barnbarn :)



Sköt om er i höst rusket.

kram Maria

2011-09-12 @ 10:35:19
  URL: http://svartochvit.wordpress.comochvit.wordpress.com
TrollMorsan, Mamma till 8 Troll

Vilka otroliga bilder på barnbarnet! Så söt! Vilket guldläge din dotter har som har dig i närheten och att du ställer upp för dom så mycket!! Du måste vara guld värd!



Mängder med kramar till dig!

2011-09-13 @ 12:20:09
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar