Baby Hello Kitty

♥ Trött & sliten

Godkväll mina söta läsare & vänner :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Känner mig lite trött och sliten efter ännu en dag på Marken.
I dag gick jag ut vid halv elva tiden på fm, träffade söta vännen Bella,
Jerry & Flisan när jag strosade runt, och Bella sa att jag kunde ju gå med dem
ist för att gå ensam ...så det gjorde jag :)
Lukke ville ju inte följa med mig  ut idag, så det var ju roligt att jag träffade
Bella, Jerry & Flisan och kunde gå runt med dem!!
Det blev några timmars vandrande nere på Marken även idag.
Kul att kika runt, men lite jobbigt med så mkt folk överallt måste jag erkänna.
Men idag gick det iaf att komma fram , inte som igår då det stod still på vissa ställen.
Flisan ville förstås åka karuseller så vi var nere på det lilla tivolit ett bra tag.
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Bella & Flisan
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
När Flisan åkt färdigt och var glad och nöjd gick vi och satte oss en
stund och pustade ut. Träffade Mats & Marina , så dem satte sig brevid
oss och pratade en stund :)
Izza, Micke och Mia kom in till stan , så när Bella, Jerry & Flisan gick
hemåt så gick jag, Izza, Micke & Mia till Caféhuset och vi satte oss ute och
fikade i solskenet . Det var trevligt och roligt att sitta och titta på allt folk
som gick förbi. Träffade Sweetie en stund idag på stan, och det var så otroligt
kul att få träffa henne. Hon skulle komma förbi innan hon åkte hem till Sthlm
nu ikväll, men hon dök aldrig upp. Lite trist, men är iaf glad att vi hann ses
en stund idag :love:
När jag kom hem strax efter kl 16:00 , var Lukke hungrig , så jag gjorde
iordning lite att äta till honom och mig...Spagetti & Köttfärsås blev det :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
På kvällen knackade det på dörren och när jag öppnade stod min
älskade vän Bella, Jerry & Flisan där. Dem hade med sig mumsiga chokladbollar.
Så jag gjorde kaffe, och Flisan fick läsk och sen blev det en mysig och
trevlig fikastund tsm med mina underbara vänner :love:
Tack för att ni finns , det betyder så mkt för mig !! Love U :love:
När dem åkt hem lade jag mig i sängen och kollade på idol, och när
Idol var slut skjutsade jag Jerre till ICA för han behövde handla lite :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Älsklingen ringde nu ikväll , som han alltid gör :D
Vi pratade en stund , och även om vi inte pratar så länge så
betyder det så mkt för mig att få höra hans röst varje kväll.
Då känner jag mig lugn och lycklig innombords :love:
Jag skrev ett LÅÅÅÅNGT mail till honom igår kväll
när jag satt vid datorn och han läste det i morse innan han började jobba.
Han skrev tbx till mig "Det var det finaste jag nånsin har läst,jag blev tårögd!!!!!
Jag älskar dig Mimmsan,Pussar o kramar i massor"
:love: :love: :love:
Åhhh, va glad & lycklig jag blev för de orden  !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu är det dax att krypa ner i sängen , krama kudden och hoppas på att
få sova i några timmar !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Underbara foto/Kraaaaaaaam & hoppas du får en gooer Månda' vännen...

2011-09-05 @ 09:42:29
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
TrollMorsan

Åh ser ut att varit en toppen dag! Och så fina ord från älsklingen! Underbar Kärlek!

Ta hand om dig!



Massor med kramar och kärlek till dig!

2011-09-05 @ 10:45:36
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Anonym

Hej hjärtat.. Oj sån rush de varit hos dig då. Men bara allt blir bra i slutändan så är allt bra eller hur. Ja det är ljuvligt med vänner när man känner sig nera och sliten. Och några ord från ens själfrände är ju som vitaminkickar i själ och hjärta. Var rädd om dig och håller tummen...



Kram Lisa

2011-09-05 @ 18:13:41
Mystjejen

så fina foton, men åååååå så mysiga ord från din älskade man kramar söta <3

2011-09-05 @ 22:13:49
  URL: http://blogg.mystjejen.se
feztis

Låter som en väldigt bra dag. Fina bilder :)

2011-09-07 @ 06:00:58
  URL: http://feztis.blogg.se/
Cilla

Fick skorna idag..jättefina=D Tack!

Härliga bilder! Chokladbollar är inte fel =b

2011-09-07 @ 20:45:54
  URL: http://cillapilla.devote.se/
LILITH - Borderline & mamma

Det låter som en helt underbar dag. Såna kan man leva länge på.

2011-09-08 @ 10:35:25
  URL: http://lilith.se
Elzie

Låter som ni hade en fin dag. Kul för barnen att få åka lite karusell. Själv hade jag blivit alldeles vimmelkantig, haha.

Hoppas du får en bra helg.

Kram Elzie

2011-09-09 @ 14:29:00
  URL: http://essemias.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar