Baby Hello Kitty

♥ Long time no see

Kära läsare & vänner ......
Jag har som ni kanske har märkt haft en liten paus från bloggen.
Ibland händer de saker i livet som gör att man behöver stanna upp ,
tänka igenom sitt liv och fokusera på de som verkligen betyder något.
Har haft så mkt tankar, känslor, saknad, längtan, ensamhet och oro inom
mig den senaste veckan så jag har bara inte orkat med mitt liv.
En kamp att balanansera alla roller man har i livet , som mamma,
som mormor, som vän, som partner och som en som alltid ska finns där .
I bland är det svårt att uppfylla allas behov, och
att inte glömma bort sig själv.
Jag har inte mått så bra, även om jag inte visat det utåt mot dem som jag
har träffat och umgåtts med. Har kännts som att jag varit långt ner på botten
men nu har jag sakta , men säkert börja ta mig uppåt igen.
Även om allt fortfarande inte är helt ok, så är jag iaf på rätt väg !!
Livet är inte alltid lätt, men man får försöka göra det bästa av det,
när man känner sig deppig och nere.
Livet är för kort för slösas bort, man ska njuta så mkt som möjligt av livet
I bland måste man bara ladda om batterierna, för att man ska orka gå vidare.
Mitt motto är att Ta vara på varje dag ,Kämpa på och aldrig ge upp !!!
♥ Livet är som en brustablett ....... det löser sig ♥
~ ~ ~ ~ ~ ~
Så nu är jag iaf tillbaka och tänkte göra en liten update.
Jag har träffat och även passat mitt älskade lille barnbarn
en hel del sen jag skrev sist !!
Han är ett stort ljus i mitt liv, lille änglabarn ~ Mormor´s älsklingskille !! :love:
Man kan inte annat än att bli glad av hans skratt, hans bus, hans "dance moves"...
Jaaa, allt med honom, och att få känna hans små armar runt min hals
gör mitt mormor´s hjärta så lyckligt !!!
Några bilder från i lördags, när jag passade Dogge :love:
( De små bilderna är klickbara )
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går var Dogge hemma från dagis för han var lite hostig & snorig,
så då passade jag honom när Karro var i skolan.
Det blev en hel del lek & bus, och efter lunch blev det en liten
höstpromenad runt Storbron. Dogge somnade i vagnen !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
I måndags fick jag en överraskning med posten igen , av min söta vän
Taru. Ett långt härligt brev och massor av små presenter, som alltid :)
Hon är ju bara för go´hon, vilken underbar vän jag har :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ska jag ta och sätta fart lite här hemma.
Det blir städning och tvättning idag har jag tänkt ;)
Önskar er alla en underbar onsdag.
Var rädda om er och dem ni älskar,
Ta vara på dagen & Njut av livet mina vänner :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

♥-ligt Välkommen tbx,vännen...

Har saknat dig!Härligt att du mår lite bättre/Kraaaaaaaaamar Om

2011-09-21 @ 09:55:27
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Åh så skönt att höra från dig igen! Ja ibland kan det vara mycket tungt och jag är glad för att du är på väg åt rätt håll nu! Ta hand om dig och var rädd om dig!



Massor med kramar till dig!!!

2011-09-21 @ 12:01:53
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Mystjejen

Så sant så söta ibland glömmer man bort sig själv.

Saknat dig, ta hand om dig bamsekramar <3

2011-09-21 @ 18:27:10
  URL: http://blogg.mystjejen.se.se
Monika

Gumman, man kan inte alltid ligga på topp ! Du har ju tusen järn i elden hela tiden så det är väl inte konstigt att energin tar slut...skönt att du mår bättre nu, har saknat dina inlägg :)

kram monika <3

2011-09-22 @ 07:17:18
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar