Baby Hello Kitty

♥ Go Granny Go

Godkväll alla mina raringar !!!
Idag har det varit en mysig och fin dag, trots att jag fortfarande
har så mkt tankar i mitt huvud och oroar mig så mkt.
I morse blev det en jätte mysig fikastund
med min älskade vän Bella på stan :love:
Vi satt ute i solskenet och drack kaffe på Caféhuset,
hur mysigt & härligt som helst !!
Vi pratade massor , om allt möjligt och det känns så skönt att ha
någon att prata med. Är så glad att Bella finns :love:
Hon är en underbar vän !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
När jag kom hem efter fikastunden nere i byn, blev det lite städning
här hemma. Det behövdes verkligen, dammtussarna började samlas
i hörnen. Har en tavla i hallen där det står " Dammråttorna är ett
bevis på att vi gjort något roligare"...hihihi !!!
Iaf så tog jag ett varv med snabeldraken och en liten svängom med
moppen, så nu ser det lite bättre ut igen :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu på kvällen kom Izza & Micke förbi, dem berättade ngt som gjorde mig
jätte jätte glad :D Jag ska bli mormor igen ......Wiiiihiiii !!! :love:
Är så glad för deras skull, och självklart ska det bli underbart att få ett till
litet barnbarn. Först blir jag Farmor i December ,
och sen Mormor igen i mars :love:
Det ska bli jätte kul !!! :D
Rollator, foppatofflor, huckle och en storblommig klänning är
det  som gäller för mig snart då. Jag är mormor redan,
om några månader farmor och sen om yttligare några månader
så är jag mormor igen ...Gammal jag känner jag mig nu då !! ;)
Hahaha..... nej då SÅÅÅÅ gammal är jag väl inte, jag älskar att
vara mormor och jag kommer även att älska att vara farmor.
Finns inget bättre än att se in i sitt lilla barnbarns ögon!
Känna ens hjärta översvämmas av kärlek :love:
Jag känner mig så lycklig över att få vara mormor,
och jag kommer även att vara så lycklig över att få vara farmor  !!
Som jag skrivit många gånger förut så älskar jag mina barn
över allt annat på denna jord, och nu när dem är vuxna och själva
skaffar barn så är jag så lycklig & glad att få barnbarn :love:
Jag är glad att jag får se mina barnbarn växa upp, ta hand om dem
ibland och visa hur mkt jag älskar dem.
Nu har jag ett underbart barnbarn, som gör att mitt hjärta smälter...tänk
hur det blir snart med tre stycken älskade barnbarn .
Det kommer att bli en underbar liten klan av ungar, så fulla med bus
och så härligt att få följa deras uppväxt :)
Look up for the little Wilczek clan  ...hihihi !!! :love:
Granny is going to LOVE her little grandchildren clan !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Snart dax att bädda ner mig i sängen, i morgon blir det att gå upp
tidigt och åka i väg till Karlstad vid 07:00 på morgonen.
Jag hoppas att jag får några timmars sömn i natt , och att inte alla
tankar kommer ivägen så att jag inte kan slappna av och sova .
Vill önska alla mina kära läsare & vänner en fortsatt fin & mysig kväll :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
penny

Meeeeen vad skoj, grattis :D



Natti natti

2011-09-01 @ 21:49:09
  URL: http://pennys.webblogg.se/
Loppan

Åh, vad roligt! Stort GRATTIS!



Kramar <3

2011-09-01 @ 22:27:38
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
Anonym

Grattis hjärtat..0ch hoppas du får sova. Skickar lite sömnpulver till dig.



Kram Lisa

2011-09-01 @ 23:36:42
Monika

Men vad roliga nyheter !!! Wilczek släktträd är räddat för all framtid tror jag :)

ha en fin dag

kram monika

2011-09-02 @ 07:55:48
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
☆Fru Eriksson

Thihi Näärå..Gammal inte då..

♥-ligt Grattis lilla goa blivande Farmor!



Psst...1000-Tackj för att jag fick låna fotot på de vackra skorna :)

2011-09-02 @ 10:40:49
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Åsa

Åh vilka underbara nyheter nu i den mörka tiden! <3 Vad roligt för dig, stort grattis!

Vill bara tala om att jag tänker på dig idag och hoppas att du får fler bra nyheter<3<3 Kramar i massor!

2011-09-02 @ 11:53:49
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar