Baby Hello Kitty

♥ Freeeeeedag

Halloj alla mina söta läsare & vänner :love:
Tack för alla fina kommentarer och tack för eran omtanke.
Det värmer i hjärtat och gör mig så glad att ha så fina & goa´vänner
som er !!! Tack för att ni finns :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
I onsdagskväll kom min Älskling hem :love:
Det var en underbar överraskning, och självklart blev jag jätteglad !!
I går hade vi en lugn opch mysig dag tsm, på dagen kom Alex förbi en
stund och hjälpte Älsklingen med hans dator. Även Mats tittade förbi
på en kaffe, och stannade och pratade lite.
På em kom min söta vän Bella & lilla Flisan förbi på en fika.
Jättemysigt och trevligt, som alltid :love:
Jag & Älsklingen hämtade Dogge från dagis på em , för Karro
hade körkortsteori efter skolan.
Gick hem med honom till Karro & Dogge´s lgh.
Lekte och busade med honom. Mitt lilla hjärta :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Kvällen blev lugn. Älsklingen gjorde varma mackor som vi mumsade
i oss framför tv´n. Känns så underbart att han är hemma :love:
Vet inte hur länge han kommer att vara hemma denna gång,
han ska prata med sin chef i Norge idag så får han veta när han måste tbx.
Jag hoppas att jag får ha honom hemma i några dagar till iaf :)
I dag blir det en liten road trip till Karlstad.
Älsklingen ska köpa nytt plasttak till altanen, och i em ska han sätta
upp det. Fille ska komma och hjälpa till !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Önskar er alla en underbar fredag, med massor av mys !!
Var rädda om er och ta vara på dagen :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Ha en gooer Freda',vännen/Kraaaaaaaam

2011-09-23 @ 11:25:44
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Åsa

Vad härligt att du verkar må lite bättre....tänker på dig vännen och vill verkligen att vi ska få till en fika snart....jag måste friskna till först bara, har ju varit lite dålig i några veckor.

Stora kramar

2011-09-24 @ 22:43:03
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar