Baby Hello Kitty

♥ Det är inte lätt, när det är svårt

Halloj alla mina kära läsare & vänner :love:
Nu var det ett tag sen jag var här inne och bloggade igen.
Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste veckan så jag har
helt enkelt inte orkat sätta mig här och skriva.
Mitt liv är just nu lite upp & ner. Mkt som händer, och vissa dagar
känns det så tomt, ensamt och mkt tankar, längtan & saknad.
Gjorde jag rätt, kommer allt att bli bättre så småningom ??!!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer att ordna sig, och att
alla mina nära & kära kommer att förstå varför det är som det är nu.
~ ~ ~ ~ ~ ~
Min Älskling är fortfarande hemma, han har inte kommit iväg till
Norge än. Han vill inte lämna mig, säger han. Eftersom han vet
hur jag mår nu och han ser mig gråta nästan varje dag.
Jag är så glad och tacksam att han finns för mig nu, men jag vet att
han måste åka iväg och jobba snart igen. Kanske åker han i dag, och kanske
följer jag med honom och stannar i några dagar. Har inte riktigt bestämt
mig ännu, men jag tror att jag följer med honom så att han kommer iväg.
Får ta och fråga någon av mina barn om de kan vara snälla och passa
Maja och ta in posten bara !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går var jag och Älsklingen till Storfors och hälsade på Andreas, Dess
& kidsen. Andreas kom in och hämtade oss, och innan vi åkte till Storfors var
vi till graven och lämnade en blomma. Gunnis har ju fått sin sten nu, och den var
verkligen jätte jättefin !!! Hemma hos Andreas & Dess blev det fika, massor av
prat & skratt och lek med kidsen. Jätte trevligt & mysigt !! :love:
Andreas var snäll och skjutsade oss hem igen sen på kvällen !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Resten av kvällen blev det lördagsmys tsm med Älsklingen :love:
Tittade på tv, och bara tog det lungt !!!
I morse när jag gick upp vid halv sju tiden visade termometern på -5 grader
ute, och det var frost på bilarna och gräset. Brrrrr....nu börjar det bli
kyligt och kallt....det OGILLAR jag !!!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en underbar söndag alla mina söta läsare & vänner :love:
Ta vara på dagen och gör det bästa av den.
Var rädda om er och dem ni älskar !!!
Njut av livet och ha det bäst
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

~Kramar om~

2011-10-09 @ 12:08:05
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
TrollMorsan, Mamma till 8 Troll

<Åh en sådan underbar sten!! Nej jag gillar inte heller kylan vill ha värme och sol istället.... men man får ju stå ut ändå!

Ha det underbart kära vän!



Massor med kramar till dig!

2011-10-09 @ 14:40:36
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Monika

Vad tråkigt att höra att du inte mår bra och är så ledsen. Hoppas det ordnar sig det som inte är bra .

Kram kram monika

2011-10-10 @ 07:11:11
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar