Baby Hello Kitty

♥ Lite trött på ögat

Heeeeej alla mina underbara läsare & vänner
Hemma igen i ett tomt & tyst hus !!
Känner mig lite ensam här nu, men
har ju iaf haft sällskap av Izza både igår & idag :)
I går blev det städning här hemma, tvättning och lite små plockande.
En lugn och soft dag, kände mig lite seg och trött efter den långa resan hem !!
På kvällen blev det soffmys framför tv´n i min ensamhet.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I morse kom Izza & Micke och hämtade mig strax efter kl 8.
Åkte till Solbacken i Hova och hämtade Lukke, och sen åkte vi vidare
till Mariestad. Där var vi in på Team Sportia och köpte en jacka till Lukke.
Han behövde verkligen en ny jacka, för den han hade förra året var alldeles
för liten. Han hittade en på Team Sportia som han gillade, så den köpte jag till
honom. Efter det åkte vi till Donken och fick oss lite mat i magen :)
När vi var mätta och belåtna åkte vi tbx till Solbacken, stannade på vägen och köpte
med oss lite fikabröd. Så när vi kom till Solbacken blev det gofika med personalen
där , och dem andra barnen. Efter det åkte jag, Izza & Micke hemåt igen.
En mkt mysig och fin dag tsm med Lukke, trots att det inte blev så länge idag.
Men jag ska ju dit igen på torsdag, så då får jag ju träffa honom igen :love:
Han verkar trivas bra där borta iaf, och det känns skönt.
Saknar honom enormt mkt förstås,men snart är han hemma igen !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
När vi kom hem lämnade Micke av mig & Izza i huset , och han åkte
vidare till sin bror och hjälpte honom med lite saker.
Karro & Dogge kom förbi vid 4 tiden, och Karro hade med sig köttfärs.
Så vi fixade iordning Spagetti & Köttfärsås som vi sen mumsade i oss :)
Dogge mumsade och åt så duktigt !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Mormor´s älskade lille bustroll, du är så underbar :love:
Har ju inte träffat Dogge på över en vecka, och har verkligen saknat honom.
Han gör mig så glad och lycklig i mitt hjärta !!!
Tack snälla Karro för att du ville komma förbi så att jag fick träffa er,
och tack än en gång för den goda maten. Love U :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag krypa upp i soffan och kika lite på tv, innan John Blund kommer.
Önskar er alla en fortsatt mysig och fin tisdagskväll !!
Var rädda om er och ha det bäst min vänner
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Åsa

Gud vad söt han är lillgrabben!

Sv: Självklart, vi måste få till den där fikan snart...lover kommer ju snart, då kanske jag hinner med lite mer, om det passar dig då?

Kramar till dig vännen!

2011-10-19 @ 13:03:22
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
☆ Fru Eriksson

♥-ligt Välkommen hem trots allt....

Förstår att saknad finns!

Vilka ljuvliga foto på gla,go kille thihi /Kram fina du!

2011-10-19 @ 14:03:22
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Anna-Maria

Gud vilken gullig kille!

2011-11-03 @ 11:09:39
  URL: http://juicylipsy.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar