Baby Hello Kitty

♥ En lång resdag

Halloj alla mina kära läsare & vänner :love:
Sitter nu på bussen...har påbörjat den långa resan hem mot Sverige.
I dag kommer jag att tillbringa hela dagen på buss, kommer till Karlstad
vid halv tio i kväll. Micke & Izza kommer och hämtar mig där, så strax efter
kl 10 ikväll borde jag vara hemma !!!
Älsklingen körde mig till buss stationen i Lyngdal i  morse. Kändes lite ledsamt
att ta farväl av honom, men om några veckor kommer han nog hemåt :love:
Nu sitter jag på Lavprisekpressen´s buss mot Oslo, den ska vara framme
i Oslo strax efter kl 5 i kväll. Vid 6 tiden går Swebuss Express bussen mot
Karlstad.Så det blir en liten stund på Oslo bussterminal innan jag hoppar på
nästa buss. Det är bra att det finns trådlöst internet på dessa bussar tycker jag,
då har jag iaf ngt att sysselsätta mig med under den långa bussresan :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går var Älsklingen ledig från jobbet, så vi hade en heldag tsm
med massor av mys :love:
Vi var in till centrum en sväng på dagen och handlade lite.
På kvällen var vi hem till Älsklingens vänner Björn & Maj.
Björn kom och hämtade oss vid 7 tiden. Det var så trevligt och mysigt
att få komma och hälsa på dem. Blev bjudna på kaffe, kakor & glass.
Massor av prat & skratt blev det oxå. Björn & Maj är så fantastiskt fina
och goa´människor, och dem bor så fint. Jättekul att få komma hem till dem :)
Björn skjutsade oss tbx"hem" senare på kvällen.
Det var en mkt mysig och rolig kväll !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Älsklingen spexar lite medan vi väntar på
att Björn ska komma och hämta oss
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Älsklingen & Björn, hemma hos Björn & Maj
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Älsklingen var väldigt fascinerad av detta lilla verktyg
som Björn hade
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

En sån vill han gärna ha själv oxå ...hahahaha !!
( Kolla in deras spis i bakrunden ..... Me love. Så fin !!! )
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Det är någon slags luft- spikpistol, om jag fattade det rätt
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Fina, goa´, rara Maj
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Maj & min Älskling
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu är det "bara" 5½ timme kvar att sitta på den här bussen.
Men den stannar till om någon timme iaf, och då får man gå ut och sträcka
lite på benen en stund innan den åker vidare :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Ha en toppenfin söndag alla mina söta läsare & vänner !!
Ta vara på dagen och hoppas att den blir jätte mysig.
Ta väl hand om er och ha det bäst
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
maria

Vilken fin älskling du har och vad ni passar bra ihop :)

Låter som härliga dagar i Norge..Vad jobbar din älskling med ?



Må så gott du fina <3

Kramar

2011-10-16 @ 19:38:02
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Åsa

Välkommen hem fina Mimmi!

Och du, vilken stilig karl du har! ;)

Kram

2011-10-17 @ 12:36:22
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar