Baby Hello Kitty

♥ I´m Alive

Hej alla mina kära läsare & vänner :love:
Tänkte bara tala om att jag lever , men har mått jätte dåligt nu i
några dagar. Har haft ont i kroppen, feber, trött och kännt mig jätte hängig.
Därför har det inte blivit ngt bloggande för min del. Har mest legat nerbäddad
i sängen och knaprat värktabletter. Har inte orkat träffa någon, utan har bara
velat vara själv. Älsklingen har varit jättesnäll och försökt få mig att äta,
kommit upp med vatten och pysslat om mig !!! Det är gulligt att han är så snäll
och omtänksam , men ibland kan även det bli lite för mkt när man mår jätte dåligt
och bara vill vara själv. I dag mår jag iaf lite bättre, har orkat vara uppe en stund.
Karro messade och frågade om hon och Dogge fick komma förbi en stund på em,
och självklart fick dem det. Dem hade med sig kakor som Karro bakat i skolan.
Så det blev en mysig fikastund, med jätte goda och mumsiga kakor :)
Det var ju ett par dagar sedan jag träffade lille Dogge, och det var jättekul
att få träffa honom idag. Mormor´s lille älsklingskille :love:
Jag har saknat honom jättemkt .... söta, goa´lille unge !!!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
När Karro & Dogge gått hem gick jag upp och lade mig i min säng en
stund och vilade. Älsklingen gick till "La Strada" och köpte varsin sallad
åt oss till middag. Det var riktigt gott, men orkade inte äta mer än halva.
Nu sitter Älsklingen i källaren och spelar poker en stund, han ska ut sen i kväll
till Cesar, med sina två bröder. Hoppas att dem får skoj :)
Själv ska jag snart bädda ner mig i sängen igen, kanske finns det ngt att
titta på , på tv´n. Annars får jag väl titta på någon film !!!
Hoppas att jag mår ännu lite bättre i morgon, för det tar verkligen på krafterna att
vara sjuk. Känns inte alls kul ..... Avskyr att må så här dåligt !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en fortsatt mysig och fin lördagskväll alla goa´, fina människor :love:
Var rädda om er och ha det bäst !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar