Baby Hello Kitty

♥ God Morgen

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Tjingeling alla mina kära läsare & vänner !!!
Vilken härlig morgon, ute är det lite kyligt men det ser ut som att
det kommer att bli en fin dag även idag !!
Morgonpigg även i morse, vaknade vid halv6 tiden.
Låg och tittade på min Älskling en stund innan han vaknade och gick upp.
Åh, vad jag älskar honom :love:
Vid sjutiden såg det ut såhär på himlen här utanför baracken
... så otroligt vackert tycker jag !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går var det en lugn och soft dag. Gjorde inte så mkt, tog en liten
sväng in till centrum på fm. När Älsklingen slutade jobba åkte vi
in till centrum igen, och var och tog en fika på "Harry´s Café"
Jätte mysigt och trevligt :)
Efter det åkte vi "hem" och lagade iordning lite mat.
Sen blev det film-mys tills vi somnade !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag har precis fått i mig lite frukost nu. Kaffe, Juice och 2 mackor
med skinka och paprikaost på .... yummi !!
Så nu är ja mätt i magen, och nu ska jag ta en dusch och göra mig
iordning. Sen blir det att gå ut och promenera lite tror jag ;)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Ha en underbar dag allihopa :love:
Ta vara på dagen och ha det bäst !!
Var rädda om er , och dem ni älskar !!!
~ KLEMMER og KYSS ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Åh så skönt med mätt mage och en promenad! Måste verkligen vara lycka att få vara med sitt hjärta även om det innebär att man "bor" i en barack :) Ta hand om er!



Massor med kramar och kärlek till dig!

2011-10-14 @ 12:03:53
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar