Baby Hello Kitty

♥ Brrr...

En kall och kylig morgon här i vår lilla by.
Frost på marken , och termometern visade -5 grader när jag gick upp.
Eftersom jag inte har någon pellets kvar, så var ju pannan avstängd i natt,
så det var lite kyligt i huset när jag gick upp...Brrrr !!!
Men nu har jag iaf eldat en stund, så nu börjar det
bli varmt och skönt här hemma :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
idag och det känns skönt !!
Izza och Micke ska på Ultraljud i Karlstad nu på morgonen, ska bli
så spännande att höra om det är en liten kille eller en liten tjej som dem ska få.
Mormor är jätte nyfiken ju ...hihihihi !!! :love:
I dag tänkte jag ta och städa lite här hemma, ta ett varv med snabeldraken
och en svängom med moppen. Ska även tvätta lite kläder idag.
Vad som händer mera under dagen vet jag inte riktigt ännu,
kanske blir det lite pyssel oxå :)
I kväll ska jag på kalas, Flisan fyllde ju år igår och Bella frågade om jag
ville komma förbi ikväll och fira henne ......självklart vill jag det.
Det blir säkert jätte mysigt och trevligt !!!
Skönt att få lite sällskap i kväll :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Känner stor saknad i hjärtat efter Lukke & min älskling.
Lite tomt och ensamt här i huset utan dem....men jag hoppas att
dem båda snart är hemma igen :love:
♥ Love ya guys & Miss ya lots !!! ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dax att sätta fart lite här hemma nu, annars lär jag fastna här vid datorn
i några timmar och då får jag ju inget gjort ;)
Önskar er alla underbara läsare & vänner en fantastisk mysfredag.
Ta vara på dagen och hoppas att det blir alldeles strålande.
Var rädda om er och dem ni älskar :love:
Ta väl hand om er och ha det BÄST !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

Mmmm kallt & ☼

/Kraaaaaaaaaam pårej go du!

2011-10-21 @ 11:11:50
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Trollmorsan Mamma Till 8 Troll

Åh så spännande med ultraljud för dom!! Hoppas det gick bra och jag är nog lika nyfiken som du hihi...



Massor med kramar till dig!

2011-10-24 @ 17:39:31
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar