Baby Hello Kitty

♥ Award

Jag har fått en sån underbart fin award av min söta vän Mystjejen :love:
Tusen tusen TACK snälla söta du .... den gjorde mig verkligen jätteglad !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~

Med awarden följer att man skall svara på dessa frågor nedan:

* Varför började du att blogga?

- Jag började blogga för att jag tyckte att det var kul. Nu har det blivit som

en dagbok för mig, och jag har fått så många underbara vänner genom

att blogga ♥

* Vilka bloggar följer du?

- Följer massor av underbara bloggar ♥!

* Vilka favoritfärger har du?

- Min absoluta favoritfärg är ROSA ♥

Men i klädesväg är det mest svart & vitt !!

* Vilka favoritfilmer har du?

- Armageddon, och många många andra

* Vilket land drömmer du om att besöka?

- Thailand , Scottland och Irland.

Skulle även vilja åka till USA

(New York, Florida, Miami & Las Vegas)

~ ~ ~ ~ ~ ~

Nu länkar jag vidare till dessa fem bloggare:

Lisa

Sanna

Åsa

Fru Eriksson

Susanne

~ ~ ~ ~ ~ ~

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar