Baby Hello Kitty

♥ En helg med tårar, kärlek & Lycka

Hoppas att ni alla har haft en toppenfin & mysig helg !!
Här har det varit en underbar helg på så många sätt.
I fredags kom min Älskling hem :love:
Lycka på högsta nivå , jag älskar min "gubbe" !!
Det blev massor av mys och en riktigt trevlig fredagskväll
tsm med min älskade dotter Josey:love:
Vi var och hälsade på Karro & Dogge en snabbis
på kvällen, sen blev det en kvällsfika hos söta vännen Bella.
Efter det promenerade vi hemåt, men "fastnade" inne på Cesar.
Där blev det några öl, och det var en riktigt kul kväll !!
Träffade Sweetie på Cesar oxå, hon var ute med sina vänner.
Kändes så kul att få träffa henne en stund, tyvärr ses vi ju inte
så ofta nu för tiden, och jag saknar henne enormt mkt.
Vi har ju haft så mkt skoj tsm , hon & jag. Och hon kommer alltid
att ha en speciell plats i mitt hjärta. Always & Forever !!!! :love:
Vi har gått igenom mkt tsm , och jag kommer aldrig att glömma henne.
Love Ya Sweetie !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Lördagen blev lugn, gjorde inte speciellt mkt.
Izza & Micke kom förbi en stund på dagen och
på kvällen var jag & Älsklingen iväg på Halloween fest
en stund, men vi stannade inte så länge.
Vi gick hem, beställde pizza och myste tsm här hemma ist :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går, Söndag blev det en road trip till Solbacken för att hälsa
på Lukke. Karro, Dogge & Fille följde med mig dit :love:
Älsklingen stannade hemma, för han kände sig lite trött & sliten.
Lukke var glad att vi kom, och vi stannade en stund och fikade.
Fille & Lukke spelade lite pingis oxå innan vi åkte hemåt.
När jag kom hem igen fixade jag lite middag till mig & Älsklingen
och sen kom lilla söta Bella förbi på en kvällskaffe.
Alltid lika mysigt och trevligt !!! :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Det var lite av vad som hänt här under helgen,
mkt kärlek & känslor och massor av lycka att jag har så många
underbara människor runt omkring mig i mitt liv. Tack för att ni finns !! :love:
Som sagt en underbart mysig helg har det varit ,
tsm med nära & kära och underbara vänner :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu är det måndag igen, och idag ska jag, Älsklingen
och Mats åka till Karlstad en sväng :)
I em har vi bjudit hit Älsklingens pappa & hans lilla dam på kaffe.
Det ska bli trevligt !! Dem är så söta & goa´:love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Önskar alla mina kära läsare & vänner en toppenfin dag,
hoppas att den blir strålande !!
Ta vara på dagen , Njut av livet och Ha det BÄST !!!
♥ Puss & Kram och Massor av kärlek till er alla ♥
"sweetie"

Du är så otroligt underbar!!!

2011-11-11 @ 22:18:31
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar