Baby Hello Kitty

♥ On the bus

Nu sitter jag på bussen som ska ta mig till Lyngdal.
Tågresan mellan Karlstad- Oslo gick bara fint, skönt att åka tåg
faktiskt. När vi passerade gränsen kom det några tull män in på tåget,
och även en tull-hund. Dem frågade varje passagerare vart dem skulle,
vilket bagage man hade med sig, vad man skulle göra i Norge och sen
önskade dem förstås alla en trevlig resa och en trevlig vistelse i Norge :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag tillbringa några timmar på bussen, tur att det
bjuds på kaffe och att det finns trådlöst internet.
Då har jag lite att sysselsätta mig med iaf :)
Ha en fortsatt fin och mysig kväll allihopa !!
♥ Massor av kärlek till er alla  ♥
maria

Ha det så mysigt med din älskling nu <3 och njut av att vara tillsammans :)



Kramar fina du <3

2011-11-17 @ 20:12:26
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
☆ Fru Eriksson

Ooo,ha det såå gott,vännen / ♥-e Kram

2011-11-18 @ 10:42:49
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar