Baby Hello Kitty

♥ øyeblikk av lykke

God morgen kjære lesere og venner !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Lördagsmorgon och här sitter jag med en kopp kaffe
och med datorn framför mig förstås ;)
Älsklingen min ligger här brevid mig i sängen och sover så sött.
Tittar på honom lite då & då , och känner mig så lycklig innombords.
Jag älskar den mannen :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går var det en jättefin och mysig dag.
Jag var ute och promenerade några timmar, och det var underbart.
Självklart blev det en liten tripp ner till stranden, satte mig på en bänk
därnere. Lyssnade på musik och bara satt och njöt !!!
Det blåste lite, och var lite mulet...men det var härligt iaf :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
( Klickbara bilder !! )
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Det blev även en liten tripp in till centrum, gick runt och strosade
lite grann och besökte förstås mina två favoritbutiker.
♥ Lises Hjerte & Mosters Hus
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Båda dessa två små butiker har så mycket fint, jag älskar att
strosa runt där och kika på allt fint.
En sån liknande liten butik skulle jag själv gärna
vilja ha, det skulle vara så kul.
Med inredning, ljus, och med massor av änglar förstås :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Det blev även en kopp kaffe på Harry´s igår.
Ett jättemysigt litet cafe´!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
På kvällen blev det fredagsmys tsm med min Älskling.
Vi käkade grillad kyckling, baugette, skagenröra och räkor.
Mumsfillibabba!!! :D
Sen låg vi och kollade på film tills vi båda somnade :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag ska vi åka till Stavanger. Det ska bli kul :)
Det kommer en buss och hämtar upp oss här i närheten av
Älsklingens arbetsplats vid tolv tiden.
När vi kommer fram till Stavanger ska
vi checka in på hotellet och senare på kvällen blir det julbord.
Ska bli riktigt kul att få träffa Älsklingens arbetskamrater med resp,
och även hans chefer. Är även lite nyfiken på det Norska julbordet
måste jag erkänna. Hoppas att det finns mkt gott att äta !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Önskar er alla kära läsare och vänner en underbar lördag.
Var rädda om er och Ha det BÄST !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

Ooo,va härligt vännen/ Kraaaaaaaam ♥

2011-11-19 @ 09:53:07
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
maria

Du har kvalité i livet kan man ju verkligen säga :) Njut och mys och lagra allt i cellerna..Bor din älskling i Norge eller jobbar han där ?



Ha en underbar helg !

Kramar Maria

2011-11-19 @ 12:10:53
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Mollan70

Inredningsaffär med änglar skulle jag också vilja ha! Hoppas att din dröm blir verklighet nån dag. Kram

2011-11-19 @ 22:02:04
  URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7
Stefan Falkelind

Blir avis på dig när du kan sitta vid havet och bara mysa. Här har vi bara en sjö men det är inte samma sak.

2011-11-20 @ 22:07:59
  URL: http://stefanfalkelind.com
Susanne

Tack finaste du, jag fick ju se en snygging här inne också!



Kram

Susanne

2011-11-23 @ 21:27:34
  URL: http://kandy.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar