Baby Hello Kitty

♥ Härlig dag

Halloj alla mina söta läsare & vänner !!
Hemma igen, jag kom hem vid halv tolv tiden igår kväll.
Det var en lång och seg resa hem, men till slut kom jag ju hem iaf.
Jag kände mig jättetrött när jag kom hem, men kunde såklart inte
gå och lägga mig och sova på en gång.
Fixade och donade lite här hemma, innan jag la mig och kollade lite
på tv. Sista gången jag kollade på klockan var den halv två,
så någon gång efter det somnade jag till slut iaf :)
Försökte ta några kort, när jag skumpade runt på bussen i Norge igår.
Men det var ju inte så lätt, bilderna blev ju inte så jättebra.
Svårt att ta bra kort genom ett bussfönster som är smutsigt, och
bussen svänger hit & dit hela tiden pga alla krokiga vägar.
Men tänkte iaf visa ett par ganska fina kort
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I morse gick jag upp strax efter kl 7. Pigg & alert :)
Gjorde mig iordning , och sen blev det lite småplockande som vanligt !!
Vid tolv tiden kom Lukke hem, han fick skjuts av Solbacken hem.
Åh, det känns så kul att han får vara hemma i några dagar :love:
Jag & Lukke åkte till affären och handlade lite mat, och vi var även och
köpte födelsedagspresenter till Micke och till Josey.
På em kom Micke, Izza, Saga, Karro, Dogge, Amadeus och Josey hit :)
Bjöd på tacos, och efter det blev det tårta och födelsedagsfirande
för svärsonen Micke som fyller 26 år idag :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Saga & Dogge lekte och hade jättekul tsm.
Här får Saga en bamsekram av lille Dogge, så sööööta dem är :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Älskade underbara barn
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Det var en mkt mysig och härlig em/kväll tsm med nära & kära :love:
Känner mig så glad och lycklig innombords, och det är härligt att
Lukke är hemma. Känns inte så ensamt här i huset nu !!
I morgon em ska vi hem till Josey och fira henne,
då fyller hon 23 år. Min älskade dotter Josey :love:
Nu blir det lite tv-tittande innan det är dax att krypa i säng.
Ha en fortsatt mysig och fin kväll allihopa.
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

Åååå,så mysigt & vilka vackra foto ♥...

/Kram goa du!

2011-11-23 @ 09:51:48
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar