Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon raringar

Pling ....slog upp mina små blå strax efter kl 6 i morse,
pigg & alert så det var bara att glömma att jag skulle kunna
somna om en liten stund :)
Studsade upp ur sängen, och ut i köket för att fixa kaffe !!
Känner mig så glad idag, inte bara för att det är fredag utan mest beror
det nog på att Älsklingen min kommer hem idag :love:
Längtar så efter att få krama & pussa på honom.
Har ju saknat honom så enormt mkt, men idag kommer han
ÄNTLIGEN hem ..... Yipeeeeee !!! :) :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Önskar alla mina vänner & läsare en dag fylld av glädje,
mys och massor av kärlek :love:
Ta vara på dagen & Njut av livet !!
Var rädda om er och ha det BÄST !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

Ooooo,va undedrbart för dig.....

/Kram Kram

2011-11-04 @ 14:57:08
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar