Baby Hello Kitty

♥ Godkväll allesammans

Kära läsare & vänner :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag är det ingen vanlig dag, för idag är det min älskade
dotter Josey´s födelsedag !!
Hipp Hipp Hurra för Josey idag :love:
Grattis, Grattis, Grattis !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Min vackra dotter fyller 23 år idag, och vi blev bjudna på en
underbart god smörgåstårta som hon hade gjort
,hemma hos henne nu ikväll.
Vi = ( alla hennes syskon med resp + jag ) .
Efter smörgåstårtan blev det kaffe &
kladdkaka med grädde & vaniljsås ..... MUMS !! :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Smörgåstårta a la Josey
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dogge fick tag på smörasken
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Kladdkaka med ljus i till födelsedags prinsessan
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
När vi hade proppat i oss en massa godsaker hos Josey åkte jag och Lukke
hemåt igen. Sen vi kom hem har jag bara tagit det lungt, bytt till julgardiner
i köket och har även pratat med Älsklingen en stund i telefonen :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Mitt ena fönster i köket
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
... och det andra fönstret i köket
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Ljuslykta med snögelé & blockljus i och en av mina fina änglar
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Har ju även hittat min fina tomtemössa nu när jag har rotat
ibland alla mina julsaker :)
Så här kommer en bild på en lite trött Mimmi med tomteluvan på...
Hahahaha inte den bästa bilden, men den bjuder jag på  !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu är det snart dax att krypa ner i sängen och försöka sova lite.
Önskar er alla en riktigt
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Sometimes you have to smile,
pretend everything is okay.
Hold back the tears,
and just walk away !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

♥ Massor av kärlek till er alla ♥
TrollMorsan, Mamma Till 8 Trol

Åh så roligt! GRATTIS till din dotter! Ser väldigt gott ut med smörgåstårta och kladdkaka!!



Ha det underbart mina vänner!!



Massor med kramar till er!

2011-11-23 @ 23:39:08
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
☆ Fru Eriksson

♥-ligt Grattis till din Josey....

Jag "tar" en smakbit på den vacjra Smörgåstårtan innan jag går & "ruffsar" lite i Dogges hår & din Tomteluva + Kraaaaaaaamas!

2011-11-24 @ 09:47:10
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar