Baby Hello Kitty

♥ Godkväll alla sötisar

Halloj mina raringar !!
Jag hoppas att ni alla haft en fin och mysig måndag.
Min dag har varit toppenfin & mysig.
Min söta och goa´vän Bella ringde mig på fm och frågade
om jag hade lust att ta en fika, för hon var fikasugen :)
Självklart tackade jag ja till det, så vi träffades nere på Cafe´huset.
Det blev en mkt trevlig och mysig fikastund med min underbara vän,
massor av prat och skratt som alltid !!
Tack snälla söta Bella för att du finns
:love: Love U:love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Resten av dagen har jag pysslat och fixat lite här hemma,
skulle även ha dragit ett varv med snabeldraken och en svängom
med moppen, men det tar jag i morgon ist ;)
Har pratat med båda mina "killar" i telefonen nu ikväll :love:
Saknar dem båda så otroligt mkt, och jag älskar dem av hela mitt hjärta !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går hade jag oxå en så fin och mysig dag/kväll tsm med
Josey, Karro & Dogge. På fm var jag, Karro & Dogge hem till Josey
och hälsade på. Vi åt frulle hemma hos Josey och det var så mysigt :love:
Massor av tända ljus, underbara döttrar och en underbar & busig
härlig liten Douglas. Mysfaktor av högsta grad !!!
På kvällen blev det middag hemma hos Karro & Dogge.
Jättegott och trevligt, även Amadeus var med på ett hörn även om han inte säger
så mkt, så är det kul att han vill hänga på och umgås med oss ;)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Underbara lille unge ~ Mormor´s Älskling
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag snart krypa ner i bädden och kolla på någon film,
innan det är dax att sluta mina små blå för idag :)
Önskar er alla en fortsatt fin och mysig måndagskväll !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Anonym

Hej söta..Hoppas du mår bättre hjärtat. Sänder energi och styrka till dig. Livet tar ju som bekant aldrig semester utan far som det tycker. Här är kämpas det på med ryggeländet men ska till en knackare imorgon. Har jobbat två dagar iallafall men int e de bra int. Uj så jag gnäller. Han är bra go din prins. Skönt att fika med en kompis och prata av sig kan jag tänka. Har lite svårt med de här i Norge. De kan bli lite underligt med språket ibland du vet. Men nu har du de så bra gumman och är rädd om dig...



Massor av kramar Lisa

2011-11-15 @ 20:17:55
maria

Hos dig händer det saker som alltid :)



Hoppas du får en toppendag <3

Kramar och Godmorgon !

2011-11-16 @ 09:10:49
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar