Baby Hello Kitty

♥ Friday snuggle alone

Heeej & Go´kväll alla mina kära läsare & vänner !!
Hoppas att ni alla har haft en toppenfin dag !!
Här har det varit en jättefin dag full med mys
tsm med nära & kära :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Karro & Dogge kom förbi och hälsade på idag,
och även Izza, Micke & Saga kom hit.
Först åt vi lunch tsm , och sen blev det Lussebak & Pepparkaksbak :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dogge "flörtar"
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Mormor´s älsklingskille
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
" Vart är Douglas ??" ( Dogge gömmer sig )
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dogge bakar lussebullar
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Måste ju smaka lite på degen oxå
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Saga bakar
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Saga bakar pepparkakor
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
När alla lussebullar & pepparkakor var färdiga blev det gofika,
även Josey kom förbi och fikade med oss :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Lussebullar
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Efter fikat busade Dogge runt här hemma en stund med
Josey & Saga innan Karro & han gick hemåt :)
Josey fick några söta kort på våran lille busige & charmige
lille kille :love:
( klickbara bilder )
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Douglas
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu i kväll har Lukke åkt tbx till Solbacken, med en liten tår i ögonvrån
på mamman och tomhet i hjärtat sa jag Hej Då ..... Saknar honom redan !!!
Men är glad att han fick vara hemma i några dagar,
och han kommer ju snart hem igen:)
Innan han åkte nu ikväll fick jag faktiskt ta kort på honom
med min fina tomteluva ( han brukar ju inte vilja vara med på bild)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Så nu är jag ensam här hemma igen, ska snart ta och ha lite fredagsmys
framför IDOL tänkte jag. Popcorn, mysdress och bara softa. Najs :love:
Ha en fortsatt underbar & mysig fredagskväll allihopa !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
mymic

Men fy vad söta barn! Såg urgott ut med lussebullar även! Längtar tills jag ska baka det med mina vänner med :)



Hoppas allt är bra med dig och att fikat blev gott.

2011-11-26 @ 02:12:25
  URL: http://mymic.blogg.se/
Anonym

Så myyyyyyyyyyysigt :)

/Kram från mig i ☼

2011-11-26 @ 10:45:03
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Mollan70

Vilka härliga bilder på söta barn.

2011-11-27 @ 01:20:24
  URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar