Baby Hello Kitty

♥ Farsdag

Halloj alla mina söta läsare & vänner !!
Nu har det varit dåligt med bloggandet igen för min del .....
ledsen för det mina vänner, men det har varit lite mkt runt omkring mig
så jag har helt enkelt varken haft tid , lust eller ork att blogga ngt !!
Men idag tänkte jag iaf få ihop ett litet inlägg :)
Hoppas att allt är bra med er alla, här har det varit lite upp & ner.
Tänker inte gå in på det så mkt, men kan ju tala om att mitt liv känns
som en bergodalbana just nu. Mycket tankar & tårar men även många fina
mysiga och lyckliga stunder. Känner mig lite nere just nu, och vinter är på
ingång ...vilket jag inte är så glad över måste jag erkänna.
Men det är ju inget att gräva ner sig för, bara att ta nya tag och försöka se det
possitivt. Allt ordnar sig till slut, det gör det alltid på ett eller annat sätt !! :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Älsklingen min åkte tbx till Norge i fredags, och självklart känns det
tomt och ensamt utan honom. Men om ett par dagar ses vi igen , för då
åker jag dit. Är nämligen bjudna på julbord med hotell övernattning i Stavanger
av Älsklingens jobb. Det ska bli kul, men tror inte att jag kommer att äta så
mkt från det norska julbordet...hihihi !!
Har kollat lite vad de har på sitt julbord, och det liknar ju inte vårat svenska
julbord precis, men kanske finns det ngt som jag tycker om iaf ;)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Idag är det alla pappors dag, Farsdag med andra ord.
Vill gratulera alla fantastiska & fina pappor därute, hoppas att ni får en
toppenfin och mysig dag :love:
Tyvärr är min älskade lille pappsi inte i livet, men jag tänker på honom
och idag kommer jag att tända ett ljus för honom , och även för Adam.
Ni är saknade båda två, och kommer alltid att finnas i mitt hjärta :love:
Ha en underbar dag alla mina kära läsare och vänner,
och glöm inte att uppvakta era pappor !!
Ta vara på dagen , Var rädda om er & Ha det BÄST !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

~Kramas~

Hoppas du känner dig lite bättre,go du/Kram ♥.....

2011-11-13 @ 13:26:31
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar