Baby Hello Kitty

♥ Tjingeling

Heeeeej mina söta läsare :love:

Måndags em och här sitter jag framför datorn och har det bra:)
Det blev inget solande idag , för det är kyligt och kallt
ute. Izza har varit här en stund nu på fm, drack kaffe
och snackade lite. Fick lite klänningar av henne som hon inte
ville ha längre. Hon hade rensat lite i sin garderob !!
Karro & Douglas har oxå varit här en stund.
Vi lånade Jerre´s bil och åkte till Pekås och handlade lite.
Karro var och tatuerade sig hos Jerre igår , det blev superfint !!
Han blir duktigare och duktigare !!!
Hon tatuerade in en blomma på vänster ben, så här der den ut :



Hon ska tatuera in två kinatecken ovanför blomman oxå,
ett tecken för "Mor" och ett för "Son". Det kommer säkert att bli jätte fint !!
Blir så sugen på att tatuera mig oxå igen , så jag får väl ta
och beställa en tid hos Jerre snart :D

I kväll ska jag och Älsklingen vara barnvakt till lille Dogge.
Vi ska sova över hos Karro och passa honom där.
För Karro ska iväg på lite äventyr i kväll ;)
Vi tyckte att det var bättre att vara hemma hos dem, så att
Douglas känner sig trygg och hemma om han vaknar på natten.
Så vi får väl se hur det kommer att gå !!!

Ha en fortsatt fin och mysig em/ kväll allihopa:love:

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Fin tatuering :-) förstår du är sugen nu.....hoppas det gick bra med Douglas kramar söta<3

2011-05-03 @ 07:10:37
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar