Baby Hello Kitty

♥ Tisdag


Hoppas att nattsömnen har varit god och att ni
vaknat pigga & alerta till denna tisdagsmorgon :)

Det blev en fullspäckad dag igår, men jag hann med
massor. Jag städade hela huset så det blev rent och snyggt.
Några maskiner med tvätt blev tvättade och torkade och även
strykningen hann jag med :)
På dagen blev det även en fikastund nere på stan med Josey,
Izza, Karro och Douglas. Jättemysigt :love:



På em kom Fille förbi en stund och även Jerre kom förbi efter
att han slutat jobbet.
Karro kom och lämnade Douglas hos mig strax innan kl fem.
Han fick äta middag med oss, och sen blev det lite lek.
Vid 6 tiden packade vi ( Jag, Älsklingen & Douglas) in oss i
Micke´s bil , och vi åkte upp till Persberg och kollade på
tjejernas fortbollsmatch :)
Det var lite blåsigt och kallt, men det var iaf uppehåll.
Tjejerna var superduktiga, och det var jättekul att kolla på dem
när dem spelade. Tyvärr förlorade dem även denna gång, men
det var ingen stor förlust som sist iaf.
Nästa match spelar dem på lördag, ännu en hemmamatch.
Så då ska vi självklart dit och hejja på dem igen :D

Lukke har kommit iväg till skolan även idag :D
Åhhh vad glad jag är för det !!!
En lärare ringde hem till mig igår och sa att det var så kul
att Lukke var i skolan, och att det var en glad kille som var där.
Han hade varit på alla lektioner och jobbat bra !! :)
När Lukke kom hem frågade jag honom hur det hade varit i skolan,
då sa han bara att det hade varit tråkigt...hihihi !! Men han gick ju dit
även idag , så jättetråkigt tror jag inte att han tycker att det är !!
Är glad att han kommer iväg dit nu iaf :)



Plockade in lite Syrener igår, och det doftar så gott
i köket nu där dem står :love:
Jag ska snart ta mig en liten morgon promenad till ICA och
handla lite som fattas här hemma.
När jag kommer tbx hem tänkte jag göra iordning lite
frukost på sängen till min Älskling,
 som ligger och sover fortfarande :love:
Sen får vi se vad som händer ,
inget speciellt inplanerat som vanligt ;)

Önskar alla mina söta läsare en underbar dag !!
Var rädda om er och njut av livet :love:

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar