Baby Hello Kitty

♥ Söndagsmys

Heeeeeej alla mina kära läsare :love:


Hoppas att ni har haft en fantastisk dag.
Här har det varit lungt idag. Jerre har varit här nästan
hela dagen. Vi har löst korsord, åkt till ICA och handlat,
lagat mat ( Jerre bjöd på maten idag) men jag fixade iordning den ;)
Gjorde köttfärsrullader, potatis och gräddsås. Jättegott !!!

Karro & Douglas har oxå varit här en stund nu på kvällen.
Min älskade dotter Josey kom hem från Rhodos idag, så hon &
MCkrillen kom förbi en stund nu i kväll.
Hon var så brun och fin !!! :)
Josey hade köpt ett jättefint armband till mig.
Det är jättevackert, och jag älskar det :love:



Fick även en flaska vodka, Absolut med Mangosmak :)


 
Älsklingen fick M&M kulor. Hans favorit godis !!!!



Izza & Micke tittade oxå förbi en sväng nu i kväll.
Nu har alla gått hem , och det är dax att chilla lite
framför tv´n nu innan det är dax att sova.

Önskar alla en fortsatt fin och mysig söndagskväll !!



♥ Kärlek till er alla ♥

Loppan

God morgon!

Vilket jättefint armband. Förstår du blev glad.

Önskar dig en fin måndag.

Kramar <3

2011-05-23 @ 08:13:34
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar