Baby Hello Kitty

♥ Söndagsmorgon


En underbar morgon med sol och fågelkvitter.
Känner mig jättepigg och glad denna morgon :)

I går var det dåligt med bloggandet här , men hade
fullt upp hela dagen så jag satt inte så mkt vid datorn.
Izza, Micke och lilla Saga kom föbi en stund på dagen.
Även Karro och Douglas tittade förbi.
Jag möblerade om lite på nedervåningen igår igen ..hihihi !!
Älsklingen bara skakade på huvudet när han såg att
jag började möblera om och fixa och dona !!! :)

På em kom Jerre förbi och vi åkte till ICA och handlade lite.
Efter att vi hade varit och handlat åkte vi förbi Karro & Douglas
och hämtade upp dem. Sen hem till huset och lagade middag !!
När vi hade ätit satt vi och löste lite korsord tsm.
Blev lite sugna på godis, så det blev en sväng till, till ICA
senare på kvällen igen. Efter det körde vi hem Karro & Douglas,
och jag och Jerre åkte hem till huset igen och dukade
upp med glass, godis, chips och dricka framför tv´n :D
 Sen kollade jag, Jerre, Lukke och Älsklingen 
Eurovisionsschlagerfestivalen och löste lite korsord samtidigt.
En riktigt mysig och trevlig lördagskväll :love:

Det var kul att Jerre kom hit och att umgås lite med honom,
det är ju inte så ofta jag umgås med mina söner så som jag 
umgås med mina döttrar. Så det var jättekul att äldsta sonen
ville komma och umgås lite med sin mamma igår kväll :D
Det var synd att Sverige inte vann igår, med det var ju bra
att Eric kom på en tredje plats iaf. Det gillar vi !!! :)

I dag ska jag passa lille Douglas, för Karro ska spela match.
Även Izza ska vara med och spela idag.
Jag & Douglas ska åka med och kolla och heja på när dem spelar.
Vi ska åka med Micke  allihopa !!
Det ska bli kul , och jag hoppas att dem vinner idag.
Karro ska stå i mål halva matchen, för jag sa åt henne att
hon skulle göra det. För den ordinarie målvakten ska inte
vara med idag. Och Karro har ju stått i mål förut när hon
spelade fotboll, och hon är superduktig i mål :)
Så idag ska jag hejja på mina döttrar....GO GIRLS !!! :D

I kväll blir det att kolla på hockey oxå , måste ju kolla
om Sverige vinner finalen i hockey VM. Spännande !!!
Önskar alla en underbar söndag !!
Ta vara på dagen, var rädda om er och Ha det BÄST
alla söta, goa´och  rara vänner :love:



♥ Massor av kärlek till er alla ♥

maria

pust, jag blir alldeles matt när jag läser ditt späckade program du hade igår :) hur orkar du fara och flacka så mycket ?

en massa mys med nära och kära verkar du haft <3



ha en skön söndag fina du <3

kramar maria

2011-05-15 @ 10:13:04
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Mystjejen

Oj det var en hel del du hunnit med pust......men med massor av mys;) hoppas du blev nöjd med ommöbleringen kramar <3

2011-05-15 @ 10:27:14
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
Filo

Hej gud så fin blogg du har =) jätte söööööt.

Ja jag tror Sverige la sig, för dom ville inte möta Ryssland =) vi är smarta hehe.



hoppas vi vinner ikväll i alla fall =) hoppas du får en bra dag.

jessica

2011-05-15 @ 11:21:35
  URL: http://filosofaris.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar