Baby Hello Kitty

♥ Snart läggdax

Godkväll alla mina söta läsare :love:



Ska snart ta och bädda ner mig i sängen och sova,
men tänkte bara göra en liten "update" först.
I dag blev det ingen solskensdag tyvärr, men det har 
varit väldigt varmt och skönt iaf :)
Izza kom hit på dagen och drack kaffe och pratade lite.
Vi gick och hämtade Douglas strax innan ett , och tog med 
honom hem till huset. För Karro skulle tvätta.



Han var glad som alltid :love:
När Karro fixat tvätten kom hon och hämtade honom,
och Izza, Karro & Douglas tog en promenad till ICA.
Jag hade ju Soc här på besök en stund, som vanligt på onsdagar.
Så därför gick dem ut på en promenad en stund.
När dem kom tbx, gick Karro & Douglas hem till sig .
Izza stannade kvar här en stund innan hon oxå gick hemåt.

På kvällen kom Josey, Karro & Douglas , och vi fixade middag tsm.
Fisk & mos . MUMS !!!
Jerre & Fille kom oxå förbi , men Fille skulle hem och äta så det
var bara Jerre som stannade och åt med oss.
När vi hade ätit , var det dax för Josey & Karro att åka
på fotbollsträning. Så jag & Douglas gick hem till Karro´s lgh.
Douglas fick bada, och det tycker han är jättekul :)





När jag till slut fick upp honom ur badet, blev det på med blöja
& pyjamas. Sen fick han lite välling !!!
Men sova ...det ville han ju inte. Hihihi... ;)
Så det blev till att sitta och leka med lill-busen tills Karro
kom hem vid halv nio tiden.





Mormor´s lille älsklingskille !!! :love:
♥ I LOVE U ♥

Nu säger jag Natti Natti , för nu börjar jag
bli lite trött på ögat !!!




♥ Kärlek till alla ♥


☆Fru Eriksson

Sööötisen då /Puss!!!

2011-05-11 @ 22:46:10
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar