Baby Hello Kitty

♥ S*A*T*U*R*D*A*Y




Hoppas att ni har sovit gott och att ni vaknat pigga och
utvilade till denna nya dag. I dag är det lördag, och här är
det mulet och grått ute tyvärr. Men jag hoppas att det spricker
upp senare under dagen, och att solen tittar fram :)

Nu på fm ska jag passa lille Douglas, för Karro ska spela
fotbollsmatch. Josey och Izza ska oxå vara med och spela.
Hemmamatch som gäller även denna gång, så självklart ska
jag & Douglas dit och kolla och hejja på dem :)
Jag hoppas att det inte börjar regna när dem ska spela match,
för det är ju inte så kul att stå still ute i regnet med Douglas.
Håller tummarna för att det blir uppehåll,
och att tjejerna vinner denna match !! 

I går kväll blev det fredagsmys :love:
 Josey & Karro bjöd på pizza....MUMSIGT !!!
Karro gick hem med Douglas efter att vi hade ätit, för han
skulle hem och sova. Josey stannade kvar, och vi kollade på
BB och myste i soffan med godis & chips. NICE !! :love:


Ha en härlig och toppenfin lördag alla söta läsare & vänner !!
Var rädda om er , Ta vara på dagen & Njut av livet !!!
* Smile & Be Happy *



♥ Massor av kärlek till er alla ♥

☆Fru Eriksson

Hoppas det blir vinst i matchen :)

Önskar dig & de dina en gooer Lörda' /Kram Kram

2011-05-28 @ 09:57:27
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar