Baby Hello Kitty

♥ Mysig onsdag

Hej hopp alla mina söta läsare :love:

Hoppas att ni har haft en toppenfin dag !!
Jag har haft en jättemysig och fin dag idag.
På fm gick jag, Izza & Douglas ner på stan och mötte
söta Bella & lilla Flisan. Vi tog en fika på Caféhuset.
Blev mkt prat och skratt som alltid, och det var verkligen
en jättemysig fikastund :love:
Flisan och Douglas lekte i lekhörnan





När vi hade fikat gick vi in på COOP och handlade lite innan
vi promenerade hemåt.
Snart ska jag gå hem till Karro och passa Douglas
en stund medan Karro är på fotbollsträning.
Får väl se vad vi ska hitta på för bus nu ikväll,
Douglas & Mormor :D Hihihi....

Ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!
Kanske tassar in lite senare ikväll när jag kommer hem igen.

♥ Kärlek till er alla ♥

Jane

Hoppas att du har haft en trevlig kväll med det lilla livet.

Kramar i massor och kärlek till dig med vännen / Jane

2011-05-18 @ 21:52:35
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar