Baby Hello Kitty

♥ Mors Dag

Hejsan Svejsan alla mina kära läsare :love:


Hoppas att ni alla haft en härlig söndag !!
Vill även säga grattis på Mors Dag till alla er mammor därute :love:
Hoppas att ni haft en underbar dag. Det är ni värda !!! :)

Själv har jag haft en helt underbar & fantastisk dag,
och blivit ordentligt uppvaktad med blommor, paket och tårta
 från mina älskade barn :love:
Tusen TACK snälla ni, för att ni finns !! 
Mommy loves U :love:

På fm kom Karro & Douglas förbi, och vi promenerade till ICA
och handlade lite. Karro köpte en jättefin Orkidée till mig :love:





När vi kom hem igen från ICA, gick Karro & Douglas hem en stund.
För Karro hade tvättstugan, och skulle fixa färdigt med det.
Jag & Älsklingen åkte upp till kyrkogården och tände ljus och
lämnade blommor vid hans mammas grav :love:



När vi kom tbx hem igen, så kom Izza, Micke & lilla Saga och
gratulerade mig på Mors Dag. Fick en jättefin Ljuslykta av Izza :love:



Dem stannade en liten stund, och vi drack kaffe.
Sen skulle dem iväg hem till Micke´s mamma och gratulera henne
på Mors Dag, och få smörgårtårta :)


Lilla söta Saga

Karro & Douglas kom på em igen, när tvättningen var färdig.
Karro bjöd på mat, vi gjorde i ordning Spagetti & Köttfärsås....MUMS !!!

Fick se Douglas ta sina första steg idag, han gick 6 steg från Karro till mig.
SUPERGULLIGT !!!  :love: Sen gick han även ett par steg mot Älsklingen !!
Kommer nog inte ta så lång tid tills han börjar gå ordentligt, 
så snart springer han väl runt här hemma  :)
Lite nya foton på Dogge har det blivit idag oxå.
 Mormor´s lille Älsklingskille :love:










Sööööötaste lille charmtrollet som finns !!!
Granny loves U :love:

Vid halv fem tiden var allihopa bjudna hem till Josey & MCkrillen
på tårta och kaffe. Det blev förstås lite trångt när
jag, Lukke, Älsklingen, Karro, Douglas,Jerre, Fille, Cissi, Izza, Micke, Saga,
Josey & MCkrillen skulle sitta allihopa i deras vardagsrum.
Men det gick hur bra som helst...finns det hjärterum
 så finns det ju stjärterum :)
Josey & MCkrillen hade gjort världens sötaste & finaste tårta till mig !!
En Hello Kitty tårta förstås , och den var såååååå god :love:
Tack snälla söta ni !!!


 
Ja, som ni märker så har jag haft en supermysig och underbar dag.
Och jag är så glad och lycklig !!! :)
Tack än en gång till mina älskade barn , och deras resp.
som gjort denna dag så fin för mig
Tack för att ni finns allihopa  :love:

Karro är ju oxå mamma...en underbar mamma till sin
son Douglas. Jag och Izza köpte en bukett blommor till henne
som hon fick när vi var uppe hos Josey & MCkrillen.
Hon är ju oxå värd att få ngt fint idag, på Mors Dag.
Hon är en fantastisk duktig och underbar mamma till Douglas,
och jag är väldigt stolt över min dotter :love:
Vi köpte en jättefin bukett med rosa pioner till henne,
och Karro blev jätteglad för den :)



Snart dax att krypa upp i soffan och kolla lite på tv , 
innan det är dax att bädda ner mig i sängen och sova.
Måste ju kolla vilka som åker ut ikväll från BB :)
Men först ska jag läsa lite bloggar, och se vad mina
kära bloggvänner hittat på idag !!

Ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!



♥ Massor av kärlek till er alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar