Baby Hello Kitty

♥ Mormor´s Älskling ♥

Godkväll alla mina fina läsare :love:

Hoppas att ni haft en mysig dag/kväll !!
Själv har jag haft en jättemysig och fin dag idag.
På dagen kom Mia, Jamina och Nova hit en stund.
Barnen ville förstås kolla på kattungarna :)
Izza tittade oxå förbi en sväng och drack lite kaffe med
sin kära mamma ..hihi :)

På em åkte Älsklingen med Mia & Nova till Arboga,
dem kom tbx vid halv sju tiden nu ikväll.
Jamina stannade här hos mig medan dem åkte fram och tbx.
Hon satt nere vid sin Morfars dator i källaren nästan hela tiden :)
Mats tittade in på en kaffe på em. Det var trevligt !!!
Jag gick till Karro strax efter kl 6, och passade lille Douglas.
Älsklingen kom dit vid halv åtta tiden och höll oss sällskap.
Självklart hade jag med mig min kamera, så lite nya kort på
Douglas blev det förstås !!! :love:





















Karro kom hem vid kvart över åtta från fotbollsträningen,
då gick jag och Älsklingen hemåt.
Har ätit en kvällsmacka och tagit en kopp the´nyss,
och snart är det dax att krypa ner i sängen och kolla lite
på tv, innan jag sluter mina blå och ska sova för natten.


önskar jag alla mina goa´läsare.

♥ Kärlek till er alla ♥ 

Monika

Sv; Tack detsamma :)

Fina bilder, Ha en bra dag

2011-05-17 @ 07:58:31
  URL: http://monckan.blogg.se/
Marina

Tack så mycket=). Du har väldigt fin blogg du med.

Tack detsamma=). Hoppas din dag blir bra.

Kram

2011-05-17 @ 08:08:55
  URL: http://marinalisette.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar